BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Sidste kontrolscanning overstået :0)

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Sidste kontrolscanning overstået :0)

Indlægaf Lilien » tors, 28. oktober 2010 10:43

Hej,

Så er jeg blevet scannet for sidste gang inde på fertilitetsklinikken på Rigshospitalet. Alt så, så fint ud så der var ikke nogen grund til at jeg kom derinde mere :razz:

Begge tvillinger blev målt til 2,2 cm, og det var en meget fin størrelse. Så de er kommet efter, at de var lidt små i opstarten. Vi så hjerteblink på begge fostre igen, og den ene lå endda og spjættede. Det var ret vildt, at se.

Nu har jeg så ringet til egen læge, og fået en tid i næste uge. Så regner jeg med, at han sender mig i kontakt med en jordemoder derefter. Underligt, at være færdig inde på fertilitetsklinikken men også rigtig rart.

Kram :)
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Sidste kontrolscanning overstået :0)

Indlægaf Chris » tors, 28. oktober 2010 11:37

Dejligt at alt så godt ud med begge basserne og at de er ved at komme efter den. Kan kun forstille mig hvor super fantastisk det er at se 2 hjerteblik - for 1 er fantastisk.

kan godt forstå du synes det er underligt at være færdige på fertilitetsklinikken, havde det på samme måde. Nu har de været en del af ens "liv" så længe på godt og ondt.
Men vi vender frygtelige tilbage efter bettebror eller søs i fryseren ;D
Frsøgt siden september '07. 5 neg ICSI og 1 frys.
6. forsøg maj 2010, gt 7/6 - postiv gt !!!
9/2 -11 kom min søn Jakob til verden :-)
Efterår 2011 - igang med projekt lillebror/søster
1. neg frys
Chris

Geografisk sted: Midtjylland

Re: Sidste kontrolscanning overstået :0)

Indlægaf Snorre » tors, 28. oktober 2010 19:56

Hvor dejligt at de to små basser havde det godt! :-) Det er stadig vildt at du venter tvillinger :-)
Jeg havde samme oplevelse som dig, da jeg gik ud af døren på fertilitetsklinikken for sidste gang. Jeg følte mig pludselig lidt alene i verden. Hvem skulle være min "base" i alt det her graviditetshalløj. Men behovet er selvfølgelig heller ikke så stort, når graviditeten forløber som den skal, så er det blot en tur hos egen læge og jordmoder en gang imellem.
Men med tvillinger vil du ret sikkert blive fulgt noget mere, det har jeg hørt er almindeligt i hvert fald :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Graviditet