BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Sååååå dårlig :-(

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Sååååå dårlig :-(

Indlægaf Xenias mor » tirs, 12. juli 2011 09:12

Er så glad for endelig at være gravid men havde da lykkelig glemt hvor dårlig jeg var i min sidste graviditet. For ca en uge siden begyndte kvalmen at komme og så opkast. Kaster op efter alle måltider og har konstant kvalme. Mega uro i maven fordi jeg ikke kan holde noget som helst nede. Mine smagsløg har også allerede ændret sig. Har faktisk ikke lyst til at spise ret mange ting.Ingenting virker lækkert :-(. Er faktisk gået lidt ned i vægt,,,hvilket ikke er en god ting. Blev svimmel på arbejde igår så tør da ikke lige gå derude mellem maskiner når jeg har det sådan. Vi blev scannet i sidste uge,,,altså hvor jeg var 6+3 og tænk sig,,,vi kunne se hjertet banke :-). Har fået en henvisning og så blev fra sygehuset,,,skal ind til behandling for opkast og kvalme på torsdag :-),,glæder mig og håber da helt bestemt at de kan hjælpe.
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Re: Sååååå dårlig :-(

Indlægaf lj0104 » tirs, 12. juli 2011 16:28

Puuha kan slet ikke forestille mig hvordan du har det....

så er 9 mdr lang tid hvis man skal være så dårlig som du er...

God bedring til dig...
Positiv GT 14/1-10
Dødt foster til NF og MA 1/3-10
Positiv GT 15/11-10

Billede
Gratis graviditetstest
lj0104

Geografisk sted: Ringsted

Re: Sååååå dårlig :-(

Indlægaf Mor til Alma » søn, 17. juli 2011 13:41

Kender det desværre kun alt for godt.... kastede op 5 måneder i min første graviditet, og denne gang har jeg heldigvis kun kastet op i 4 måneder...

Håber din behandling hjælper... Første gang fik jeg inden behandling, og her anden gang har jeg fået akupunktur ved jordemoderen, og jeg har brugt seaband armbånd... Så tror det er derfor jeg ikke har været helt så slemt ramt her anden gang.
Billede
Mor til Alma

Tilbage til Graviditet