BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

SÃ¥ vil jeg da lige melde mig her

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Re: SÃ¥ vil jeg da lige melde mig her

Indlægaf ønsker-familie » man, 19. september 2011 14:02

:-( Ked af det på dine vegne med tabet :-(
Det er aldrig nemt, og kender godt følelsen af, at man bare gerne vil være gravid igen med det samme. Håber, du og din mand snart er gravide igen...

Jeg har fulgt med i debatten her, og må sige, at det lyder også som de gange hvor jeg havde spontan aborter. Jeg havde absolut INGEN smerter, de gange jeg mistede...
Så det der med at folk siger, at så længe det er gammelt blod, og man ingen smerter har, så kan man være rolig, det passer ikke...
Min søn er nu 10 måneder gammel. Da jeg var gravid i 9. uge med ham, fik jeg ondt i underlivet og blødte ligesom menstruation. Kom straks til scanning, men alt var som det skulle være. Så det er altså forskelligt fra kvinde til kvinde. Så uanset smerter eller ej, gammelt eller frisk blod, så kan det være tegn på spontan abort.

Måske du og manden er så heldige, at stå med en positiv g-test igen meget snart? :-). Krydser I al fald fingre for I gør. Kan ikke forestille mig hvor hårdt det må være, at kæmpe og kæmpe i så længe som I har gjort...
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
Vores dejlige søn nr. 2 blev født torsdag d. 01/03-2012 kl. 17:54
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Re: SÃ¥ vil jeg da lige melde mig her

Indlægaf stinapigen79 » man, 19. september 2011 20:59

takker ønsker-familie håber vi måske er heldige selv men ellers er vi blevet tilbudt et forsøg mere men der skal lige smides 10 kg først
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Foregående

Tilbage til Graviditet