BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

så ved vi kønnet.

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

så ved vi kønnet.

Indlægaf Lilien » tors, 23. december 2010 10:40

Hej,

Så kom dagen endelig, hvor vi skulle til 3D scanning og have kønnet afvide.
Scanningsklinikken var super søde, og tog sig rigtig god tid. Tvillingerne var helt perfekt udviklet, alle organer osv. så ud som det skulle, så det var rigtig dejligt at høre.
Vi fik en masse billeder og video af dem, så mon ikke det skal vises frem til julen imorgen? :D

Vi fik afvide, at vi venter 2 piger :0) Manden blev lidt stille, tror han lidt havde ønsket sig en dreng, men han er jo glad alligevel :) Jeg har hele tiden været ligeglad med kønnet, bare de havde det godt.
Det var bare en rigtig dejlig julegave som jeg lige ville dele med jer :alien:

Knus
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Re: så ved vi kønnet.

Indlægaf elefantus » tors, 23. december 2010 12:23

Ej hvor dejligt og tillykke med de 2 piger ;-)
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Katrine-mor » tors, 23. december 2010 19:01

Stort tillykke med at I skal have to fine piger, og at scanningen er gået super godt :D Det er bare så stort at få kønnet at vide... en totalt fantastisk oplevelse :D
Var det MD I var til eller var det en privat scanning?

Jeg har også fået kønnet at vide til vores super gode MD i går, men jeg skriver først en update i weekenden, da min familie først får det at vide i morgen ;-)

Tillykke endnu engang søde og hav en rigtig dejlig Jul :D
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf Lilien » tors, 23. december 2010 19:59

Eeeej snyd Katrine, har været totalt spændt på hvilket køn din lille bebs er :)
Ventede bare på en update fra dig!! :D
Det var en privat scanning vi havde fået i julegave af mine forældre.

Men her bliver det så Mathilde & Caroline som kommer til verden næste år :D
BilledeBillede
Lilien

Indlægaf Pille » lør, 25. december 2010 21:29

Tillykke med en super fin skanning og TILLYKKE med Caroline og Mathilde :-)

Stort knus,
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf MÃ¥neMarie » søn, 26. december 2010 10:09

Ihhh STORT TILLYKKE... tænk engang, to små piger.. hvor er det bare fantastisk :blob3: :blob3:
Og sikke nogle fine navne I har fundet til dem.. herhjemme er vi i gang med den store navnebog, men hold da op hvor er det svært..man kan jo ikke bare sådan skifte mening, hvis man efter et halt års tid ombestemmer sig.. :roll:
Hvor er det bare hyggeligt.. så kan du roligt gå på januar udsalg og shoppe lidt amok i pigetøj.. ihh hvor fint altså! Hvornår skal du egentlig til MD? For det her var 'bare' en 3D scanning ikk? Vi skal afsted d. 10. og jeg er bare så spændt.. håber sådan den lille er lige som den skal være..

Knus fra mig
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf Lilien » søn, 26. december 2010 11:27

Tak tøser,

@MåneMarie: Jo, det var bare en 3D scanning, men pga vejret dukkede folk ikke op til deres aftaler, så hun scannede en hel time hvor vi hørte hjertelyd på begge piger. Hun lavede også en gennemscanning i almindelig 2D, så vi ved at det hele ser ud som det skal være. Så er ikke så nervøs for MD :)
Jeg skal til MD d. 7 inde på RIget, syntes tiden går vildt hurtigt i øjeblikket, og det er helt sikkert der ryger nogle kroner afsted under udsalget :lol:

Du har helt ret i det med navnene, hold op hvor er det svært. Vi har hele tiden været sikre på Mathilde, men med 2 piger skulle vi jo ligesom finde et navn mere. Havde nok de første 50 oppe og vende inden vi blev enige om Caroline. Så kommer manden endda hjem igår og siger, er vi nu sikre på det passer? Øh JA! :lol:
BilledeBillede
Lilien

Indlægaf Katrine-mor » søn, 26. december 2010 18:26

Ihhhhhhh TILLYKKE med de rigtig flotte navne til Jeres piger :D :D :D
Jeg synes de passer utrolig godt sammen :D

Kan godt forstå at du ikke er så nervøs for MD, når nu den private scanningsdame lavede en MD-scanning på Jer. Det må være rart at vide allerede at alt er ok :D

(Skriver lige en update og afslører hvad det er for en bette én der gemmer sig i min mave ;-) )
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf HeidiBH » søn, 26. december 2010 21:09

Ihh stort tillykke med Mathile og Caroline :-) Hvor bliver det dejligt med to små prinsesser :-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf MÃ¥neMarie » søn, 26. december 2010 21:26

Ej hvor fedt I fik en ekstra lang scanning + en bonus 2D scanning.. man kan jo ligge og kigge på vidunderet (erne) i evigheder ;-)
Hi hi, det er sjovt med de navne.. det er virkelig også svært.. tænk nu hvis babyen (erne) slet ikke ligner det navn man har fundet.. ja, så må man selvfølgelig bare finde et der passer, men øj hvor er det svært.. glæder mig også til at få køn at vide, så vi kan smide den ene liste ud ;-)
Sjovt vi følges sådan ad.. vi skal til også til MD på riget.. dog først d.10..
Knus
Billede
MÃ¥neMarie

Tilbage til Graviditet