I begyndelsen tænkte jeg, hvad er det for noget fis med, at man træt men så kom nemesis og omkring uge 8 og indtil uge 12 sov jeg tit, når jeg kom hjem fra arbejde.
Jeg var også meget træt i starten (oveni alle de andre graviditets-symptomer jeg døjede med i lang tid )... Men var meget træt i hovede og krop i starten. Så gik det lidt i sig selv ien Nu er jeg igen blevet træt i hovede og krop, men er rastløs... Det skal åbenbart ikke være let, at være gravid
Positiv test 07/03-2010 Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37 3180 gram og 52 cm. - Positiv test 21/06-2011 Vores dejlige søn nr. 2 blev født torsdag d. 01/03-2012 kl. 17:54 3430 gram og 52 cm.
Jeg har det på præcis samme måde- jeg er ufattelig træt- får intet lavet er bare mega træt!! Spiser endda vitaminer og forsøger at at spise sundt- men det hjælper ikke rigtig
Træt fra uge 5, og er det stadig her i 23+3... Min energi ersom forsvunden. Går sadig tidligi seng..
Frsøgt siden september '07. 5 neg ICSI og 1 frys. 6. forsøg maj 2010, gt 7/6 - postiv gt !!! 9/2 -11 kom min søn Jakob til verden :-) Efterår 2011 - igang med projekt lillebror/søster 1. neg frys
Jeg havde også godt hørt om træthed i starten. Men efter jeg selv har prøvet det, har træthed fået en hel ny betydning - jeg var fuldstændig færdig. Og følte nærmest at jeg levede i en osteklokke fyldt med kronisk træthed :-D Det er meget almindeligt at opleve, vist især frem til uge 12. Kroppen er på overarbejde, og det er nok dens signal til at du skal tage den med ro Så gør du bare det!
Jeg er også totalt ramt af træthed... sover 10 timer om natten, 1 time når jeg kommer hjem fra arbejde også plejer jeg også, at falde i søvn på sofaen om aftenen :P
Jeg var også dødtræt i første trimester. Tog hjem fra arbejde for at sove 1 time inden jeg hentede min store dreng i børnehaven og sengetiden for mig blev kl. 21.00. Men det går over. I andet trimester kunne jeg genoptage løb og legepladsture og alt det andet jeg plejer at have energi til efter arbejde. Så bare sov ... kroppen har brug for det, ellers ville vi vel ikke blive så trætte.
Vidunderlig pige født den 25.11.2010 Positiv test 24.03.2010 SA uge 7+1 feb 2010 Dejlig dreng fra maj 2005