Tak skal i have. Jeg må indrømme at jeg blev meget mere optimistisk da jeg så testen her til morgen

I følge udregnerne så har jeg termin d 22 juli. Man da jeg får graviditetssukkersyge om ikke særlig længe, så bliver jeg sat igang senest 14 dage før: d. 8 juli. Men den 22 juli er jo kun en cirka dag indtil videre. Sidste gang blev jeg rykket fra d, 27 dec til 30 dec, men fødte så d. 7 dec fordi min moderkage stoppede med at virke.
Men det bliver helt underligt at få et sommerbarn, der er mange ting der skal læres fra ny af, når nu man er vant til at pakke sit barn ekstra godt ind.
I morgen tidlig skal jeg ned til egen læge og have målt mit faste blodsukker. Og så vidt jeg husker så skal have gjort det hver 14. dag indtil vi kan konstatere at nu er sukkersygen kommet. Så juleslik og julemad i begrænsede mængder kan jeg godt vinke farvel til. Specielt de brunede kartofler de er et no-go. Jeg kan regne ud at jeg kommer på insulin lige før julen, så jeg kommer næppe til at tage på af julen når nu jeg skal styre min kost skrapt. Men jeg tager heller ikke skade af at få endnu en graviditet hvor jeg har tabt mig 7 kg efter fødsel i forhold til startvægten