BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

SÃ¥ kom terminsdagen..

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

SÃ¥ kom terminsdagen..

Indlægaf mrsma » lør, 18. juni 2011 15:12

men ingen baby endnu! Så vi må vente lidt i spænding!
Er underligt at have nået terminsdagen, for selvom man siger til sig selv at man jo kan gå 14 dage over tid når man er 2. gangs fødende, så havde jeg slet ikke regnet med det! Jeg var inderst inde af den overbevisning at jeg ville føde før tid!! Men sådan blev det ikke, så nu forsøger jeg at væbne mig med en ny portion tålmodighed! Glæder mig meget til at se hvad der gemmer sig derinde! :-)
Har haft en del plukveer i dag.. fik vores søn dagen efter termin, så det kunne være lidt sjovt hvis det skete denne gang også, MEEN skal nok ikke sætte mine forventninger op ;-)
mrsma

Re: SÃ¥ kom terminsdagen..

Indlægaf Xenias mor » lør, 18. juni 2011 21:34

kom nu baby :-),,,det er da bare så spændende :-)
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf Snorre » lør, 18. juni 2011 22:21

Jeg håber det sker lige om lidt og at du får en god fødsel :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf mrsma » søn, 19. juni 2011 13:55

Tak piger..

Har ikke sovet meget i nat- enten har jeg drømt om kraftige plukveer eller også har jeg været vågen mange gange fordi jeg har haft kraftige plukveer. Synes det hele er lidt uklart!
Her til morgen og formiddag har jeg haft det ret skidt, men det hjalp dog og hvile lidt mens far og søvn bagte brød til mig :-)

Det er virkelig frustrende at der ikke sker noget- får sms´er og opkald hver dag om ikke der er sket noget!
Selv folk der ikke kender mig sender lige en kommentar med på vejen, hvis jeg er nede i byen eller lign!
Jeg havde virkelig ikke regnet med at gå over tiden- og det er BARE 1 dag!! men årh vil gerne have baby ud og få lidt af mig selv tilbage! og få startet på et nyt kapittel i vores liv!
Føler mig noget kun besværet nu, så det vil være rart at der snart sker noget- har bare sådan en underlig fornemmelse af det ikke kommer af sig selv! Synes baby vender sådan her og der. Er glad for jeg har JM besøg i morgen så kan jeg da få talt lidt med hende :-|
Nå prøver at fylde mig med lidt tålmodighed!!!
mrsma

Indlægaf Mulle » tirs, 21. juni 2011 14:17

Hej
Hvorfor er det at der bare ikke vil komme gang i vores fødseler? Jeg havde også en forventning om at denne gang ville jeg ikke gå over tiden. Jeg har spændinger i lænden og mine balder hver aften. Kan ikke længere holde mig så lang tid når jeg skal tisse og det stikker og prikker indtil blæren er tømt. Men ingen tegn på fødsel her. Håber du har det overstået og det er derfor jeg ikke har hørt fra dig de sidste par dage. Jeg håber at have født inden men er der ikke sket noget skal jeg til scanning på fredag kl 9.30 og sættes igang. Så det er meget underligt at tænke på at når weekenden er ovre så står vi med vores lille prinsesse hos os og jeg ser virkelig frem til at det er overstået så vi kan få gang i en alm hverdag igen som en lille familie.
Mulle

Indlægaf mrsma » tirs, 21. juni 2011 15:30

Hej

Aner det ikke- I dag har jeg ingen plukveer haft.. så de kommer mest hver anden dag!
Jeg var til kontrol igår ved JM og hun sagde den stod flot ned i bækkenet og skød den til 3300gram- frygtede hun ville sige 4000-4500gram!!
Min niece har fødselsdag i dag, så jeg vil gerne vente til i morgen, så de kan have hver deres fødselsdag!
Nætterne er utrolig lange!! Jeg sover meget lidt og har også et øget tryk på min blære nu! Og det er virkelig ubehageligt!
Jeg har først tid d. 1 juli igen og er ikke engang sikker på de sætter mig igang den dag- men har bare ikke lyst til at gå 14 dage eller mere over tiden, så håber min mor får ret og den kommer enten i morgen eller torsdag..

Må være skønt at tænke på at I snart får jeres prinsesse at se :-)
mrsma

Indlægaf Mulle » tirs, 21. juni 2011 22:43

Hej Mrsma
Det er utroligt at vi ikke kan få lidt held.
Jeg er også meget spændt på hvad vores prinsesse vejer og hvor lang hun er for vores dreng var 56 cm.
Jeg vender og drejer mig hele natten og er på toilettet en del gange.
Hvor er det du har tid henne d. 1 juli og hvorfor først så sent.
Jeg troede ikke man fik lov til at gå mere end 14 dage over tiden???
Håber også at du snart kan holde jeres barn i dine arme.
Jeg glæder mig også til hun kommer ud til os men ved på den anden side at hvis der ikke er sket noget af sig selv inden fredag så skal jeg igennem en igangsættelse med et vandkarteter og være indlagt fra de starter til barnet er født.
Men stadig meget snart og kan snart se en ende på det.
Endnu gang held og lykkke til dig.
Hilsen Mulle
Mulle

Indlægaf mrsma » ons, 22. juni 2011 09:02

Jeg skal møde på fødegangen til kontrol, er ikke helt sikker på de vil sætte mig igang den dag- ejg er først 42 uger henne d. 2. juli nemlig. Men det får jeg jo at se, hvis ikke bette fis kommer inden da!! Hvilket jeg meget håber! Men tror ikke så meget på det mere!
Havde meget kraftige plukveer iaftes jeg var i bad og tænkte at nu var det nok nu, men nej vågnede kl. 4 og der var alt gået i sig selv igen!
Så venter stadig i spænding!
Rigtig meget held og lykke til dig også :-)
mrsma

Indlægaf Stinna30 » ons, 22. juni 2011 21:09

Håber, der snart kommer nogle babyer ud til jer :D God fødsel :-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Tilbage til Graviditet