BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

så hoppede jeg i ventebukserne :)

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

så hoppede jeg i ventebukserne :)

Indlægaf babyskruk » fre, 02. december 2011 20:22

LOL så blev det allerede tid til at hoppe i ventebukserne nu var jeg efterhånden træt af at få min mave klemt af mine bukser og at jeg kun kunne passe få af dem så var ude i dag med manden og købe 2 par ventebukser og en fin ventekjole til jul :) Hvor er det dejligt at have bukser igen hvor maven kan være i uden at blive mast og at se lidt smart ud (har kun haft sådanne nogle løse haremsbukser jeg har kunne passe det sidste stykke tid)

Aldrig om jeg troede jeg som 1 gangs gravid skulle hoppe i ventebukserne 1som 13+4 :) Og nøj hvor er det rart endelig at kunne have nogle bukser der sidder pænt som jeg kan passe. Nu kan man se min pæne figur igen :) Jubii :)
Billede
babyskruk

Re: så hoppede jeg i ventebukserne :)

Indlægaf ønsker-familie » lør, 03. december 2011 10:28

Ja man kan hurtigt blive overrasket :-)
Da jeg ventede vores søn, skulle jeg også hurtigt i ventebukserne (omkring uge 12).
Nu her ANDEN gang jeg er gravid, voksede maven faktisk langsommere i starten, men det er den godt nok kommet efter nu ;-)

Kender faktisk mange som tidligt skulle i ventebukserne eller joggingbukser - også som førstegangs gravide (inkl. mig selv). Så det der med, at maven ikke vokser så hurtigt første gange, kan man vidst godt kalde en skrøne ;-) I al fald for mange menneskers vedkommende ;-)
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
Vores dejlige søn nr. 2 blev født torsdag d. 01/03-2012 kl. 17:54
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Indlægaf Katten » lør, 03. december 2011 13:32

Hvor er det dejligt at du igen har fået nogen behagelige, varme og smarte bukser på igen, det kan gøre meget for ens velbefindende ;-) Det er også lidt af en milepæl vil jeg sige, når man skal over til ventetøj så er det hele mere virkeligt. Tillykke med din voksende mave, dejlig det går så godt og du nu også kan gå og vise den stolt frem :lol:

Jeg er selv i lidt af en krise, synes også min mave er vokset overraskende meget og det er jo dejligt, MEN har nu ikke rigtig noget tøj jeg kan tage på mere der er pænt og behageligt og der er stadig ingen der ved noget om min graviditet endnu, men med den voksende mave bliver det stadig sværere at skjule. Min kæreste griner af mig og siger held og lykke med at skjule den :lol: Tror heller ikke det vare længe før jeg også skal i de første ventebukser. I morgen skal vi til noget julehygge hos nogle venner, så det er med at finde en løs bluse frem og så må vi se efter scanningen på tirsdag om vi må revidere vores plan omkring afsløring af nyheden, for det er virkelig ikke sikkert at jeg kan skjule det så længe for mine forældre, tror min mor er ved at fatte mistanke.
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf babyskruk » lør, 03. december 2011 19:16

Tak for de søde ord :) ja det er super lækkert at have noget på igen der er både behageligt og som man føler sig lækker i :) Heldigvis vidste dem omkring os det fra uge 4,5 stykker så har ikke haft problemer med at skjule den hvilket er heldigt da den i mit tøj ikke er helt nem at skjule og ikke har været det længe :) Katten du har helt ret i at det er endnu en milepæl at kunne hoppe i ventetøj og kunne fylde det ud :) hehe :)

anede slet ikke ventebukser var så behagelige at gå i :) dejligt nu jeg skal være i dem de næste mange uger :) synes nu også det en fordel jeg kan hoppe i dem tidligt for så kan jeg da nå at bruge dem i mange måneder før de skal pakkes væk igen :)
Billede
babyskruk

Tilbage til Graviditet