Ja, så fødte jeg d. 10.11.2011 ( 39+1 ) vores pige på 3030 gram og 48 cm ( var ellers skønnet til 3900 gram ).
Jeg blev indlagt d. 9 med forhøjet blodtryk og lidt hovedepine på svangerklinikken, men skulle hjem igen d. 10 ved middagstid. Lægen var i tvivl om, hun skulle undersøge mig indvendigt, men da jeg ikke var blevet undersøgt sådan siden MD, mente hun at det kunne hun lige nå inden jeg gik hjem.
lægen blev lidt bleg og sagde at der skulle ringes til fødegangen med det samme, jeg var 8 cm åben.....uden at vide det. Jeg fik ringet til manden på arbejdet, så han kunne køre med det samme. Jeg ankom til fødegangen og de ville se om vandet gik i løbet af 1½ time, men nej, så de tog vandet. Veerne startede med det samme og 2 timer senere kom presseveerne, pressede i 10 min og ud kom tøsen. hun stod lidt skævt, men det gik. Jeg mistede desværre rigtig meget blod og måttes også syes en del. De havde svært ved at lægge drop og diverse ( er meget svært at stikke i ) men efter 2 læger, 4 laboranter og 3 jordemøder havde været igang, lykkes det at få taget blodprøver og noget til at stoppe blødningen, så slap for operation.
Nu er vi hjemme og jeg er ret ØM
Men dejlig det er vores datter, så nyder hvert sekundt
Knus fra ad og datteren Kate