Jeg havde selv håbet på at få d, 6 januar for der er jeg 11+6 i følge lægens hjul, men da jeg samtidig fortalte dem at jeg nok måske er 3 dage kortere henne, fordi jeg ved hvornår jeg havde ægløsning, så vil de ikke give mig scanningen den dag, da de kun scanner fra 11+5. Så jeg bliver nødt til at vente helt til 13 januar, hvor jeg så er 12+6 før jeg får min NF scanning.
Så det er næsten 4 uger jeg skal vente nu. Jeg er nu utrolig glad for at jeg fik en scanning derude sidste torsdag og jeg så rigtig fint hjerteblink og den fest rundt derinde og holdt fest
På tirsdag skal jeg til egen læge og have taget blodprøver og lavet vandrejournal.
Nu er der ikke langt tid til juleaften og 1. juledag hvor vi fortæller nyheden til familierne. Vi skal holde jul med min mor og hendes mand og vi har på en af deres gaver skrevet på til og fra kortet "fra Amalie, Jesper, Annette og lillebror eller lillesøster". Så bliver det spændende om de læser gavemærket ordentligt. 1. juledag skal vi ud til jespers forældre og her kommer hele hans familie. Her skal der også pakkes gaver ud i stor stil, så på et gavemærke til hans mor har vi skrevet samme "fra" besked
Glædelig jul til jer alle