BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Så har jeg fået dato for NF

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Så har jeg fået dato for NF

Indlægaf Annette1975 » lør, 18. december 2010 10:17

Jeg var til min sædvanlige kontrol på svangreambulatoriet i torsdags og der fik jeg tildelt en NF tid. Da jeg er diabetiker og går derude om torsdagen, så bliver min NF scanning også en torsdag.

Jeg havde selv håbet på at få d, 6 januar for der er jeg 11+6 i følge lægens hjul, men da jeg samtidig fortalte dem at jeg nok måske er 3 dage kortere henne, fordi jeg ved hvornår jeg havde ægløsning, så vil de ikke give mig scanningen den dag, da de kun scanner fra 11+5. Så jeg bliver nødt til at vente helt til 13 januar, hvor jeg så er 12+6 før jeg får min NF scanning.

Så det er næsten 4 uger jeg skal vente nu. Jeg er nu utrolig glad for at jeg fik en scanning derude sidste torsdag og jeg så rigtig fint hjerteblink og den fest rundt derinde og holdt fest :-)

På tirsdag skal jeg til egen læge og have taget blodprøver og lavet vandrejournal.

Nu er der ikke langt tid til juleaften og 1. juledag hvor vi fortæller nyheden til familierne. Vi skal holde jul med min mor og hendes mand og vi har på en af deres gaver skrevet på til og fra kortet "fra Amalie, Jesper, Annette og lillebror eller lillesøster". Så bliver det spændende om de læser gavemærket ordentligt. 1. juledag skal vi ud til jespers forældre og her kommer hele hans familie. Her skal der også pakkes gaver ud i stor stil, så på et gavemærke til hans mor har vi skrevet samme "fra" besked :-) Det bliver dejligt at familierne får det at vide.

Glædelig jul til jer alle :-)
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Re: Så har jeg fået dato for NF

Indlægaf Titti » lør, 18. december 2010 11:05

Hvor er det en sød måde at fortælle nyheden på :-) Glæder mig til at høre hvordan det gik:-)

God jul!
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Snorre » lør, 18. december 2010 12:13

Ja en rigtig sød måde! Får helt sommerfugle i maven på jeres vegne. Det er så stort, når man skal sige det :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf kathe » søn, 19. december 2010 14:45

det er da en super smart og sød måde at sige det på :D
Billede
kathe

Geografisk sted: nordjylland

Indlægaf Katrine-mor » tors, 23. december 2010 19:14

Dejligt at få sat dato på NF... så er der vel gang i nedtællingen allerede ;-)

Hvor er det en sød måde at sige det på. Mon ikke der bliver jubel-råb i det lille hjem juleaften og 1. juledag :D
Glæder mig til at høre om det.

Jeg er også rigtig spændt på i morgen... der skal vi fortælle hvad der gemmer sig i min mave til hele familien :D Og så skal jeg nok dele det med Jer efterfølgende ;-)
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Tilbage til Graviditet