SÃ¥ er det endelig blevet min tur til at kalde mig for mor og det er intet mindre end FANTASTISK
Vores guldklump kom til verden onsdag d. 25. maj, 11 dage inden termin. Han vejede 3464 g. og 53 cm lang, og er helt og aldeles perfekt
!Jeg har haft det vildt godt under min graviditet.. jeg har ikke haft nogle særlige gener, og har bare følt mig glad og ovenpå igennem det hele.. men i sidste weekend begyndte jeg at føle mig lidt sløj, med lidt hovedpine og trykken for brystet.. jeg ringede derfor til Riget og fik besked på at komme ind til kontrol, så vi tog afsted søndag.. Her fandt lægerne ud af, at jeg var begyndt at vise tegn på svangerskabsforgiftning, så jeg blev indlagt med det samme og fik besked på at fødslen ville blive sat i gang næste dag..
Jeg fik lagt tre stikpiller i løbet af mandag og tirsdag, dog uden der skete det store.. Tirsdag aften begyndte jeg at få det ret skidt, med trykken for brystet, hovedpine og blodprøver, der gik den forkerte vej, så det blev besluttet at fødslen skulle i gang NU! Så med vold og magt fik jeg taget vandet (AV AV AV), lagt ve-drop og så kom der gang i sagerne.. Heldigvis fik jeg også en epidural, så jeg kunne slappe af gennem det meste.. Onsdag formiddag kom vores guldklump så til verden.. Det var den vildeste følelse at få ham op på maven og både mig og min kæreste græd af glæde..
Han er bare SÅ dejlig, lækker, smuk og fantastisk og jeg har hver dag siden han kom til verden, grædt af glæde over hvor dejlig han er og hvor heldig jeg er, fordi jeg er hans mor.. Det er sådan en overvældende følelse af kærlighed og jeg er bare så lykkelig

Jeg har vehæftet et billede af ham hvor han er næsten et døgn gammel..
Knus fra mig