BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

SÃ¥ er vores guldklump kommet til verden..

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

SÃ¥ er vores guldklump kommet til verden..

Indlægaf MÃ¥neMarie » tirs, 31. maj 2011 18:27

Kære alle.

SÃ¥ er det endelig blevet min tur til at kalde mig for mor og det er intet mindre end FANTASTISK :lol:

Vores guldklump kom til verden onsdag d. 25. maj, 11 dage inden termin. Han vejede 3464 g. og 53 cm lang, og er helt og aldeles perfekt :love10: !

Jeg har haft det vildt godt under min graviditet.. jeg har ikke haft nogle særlige gener, og har bare følt mig glad og ovenpå igennem det hele.. men i sidste weekend begyndte jeg at føle mig lidt sløj, med lidt hovedpine og trykken for brystet.. jeg ringede derfor til Riget og fik besked på at komme ind til kontrol, så vi tog afsted søndag.. Her fandt lægerne ud af, at jeg var begyndt at vise tegn på svangerskabsforgiftning, så jeg blev indlagt med det samme og fik besked på at fødslen ville blive sat i gang næste dag.. :shock: Det var lidt af en overraskelse, men guldklumpen var jo klar til at komme ud og jeg gik og ventede med spænding på at fødslen ville gå i gang, så nu blev det bare nu, og det var helt ok..!

Jeg fik lagt tre stikpiller i løbet af mandag og tirsdag, dog uden der skete det store.. Tirsdag aften begyndte jeg at få det ret skidt, med trykken for brystet, hovedpine og blodprøver, der gik den forkerte vej, så det blev besluttet at fødslen skulle i gang NU! Så med vold og magt fik jeg taget vandet (AV AV AV), lagt ve-drop og så kom der gang i sagerne.. Heldigvis fik jeg også en epidural, så jeg kunne slappe af gennem det meste.. Onsdag formiddag kom vores guldklump så til verden.. Det var den vildeste følelse at få ham op på maven og både mig og min kæreste græd af glæde.. :love9:
Han er bare SÅ dejlig, lækker, smuk og fantastisk og jeg har hver dag siden han kom til verden, grædt af glæde over hvor dejlig han er og hvor heldig jeg er, fordi jeg er hans mor.. Det er sådan en overvældende følelse af kærlighed og jeg er bare så lykkelig :love5:

Jeg har vehæftet et billede af ham hvor han er næsten et døgn gammel..

Knus fra mig
Vedhæftede filer
IMG_0134.jpg
IMG_0134.jpg (175.83 KiB) Vist 290 gange
Billede
MÃ¥neMarie

Re: SÃ¥ er vores guldklump kommet til verden..

Indlægaf Snorre » tirs, 31. maj 2011 18:47

Kæmpe tillykke, Månemarie!! :wav: :wav: :wav: :wav:
Det lyder som en lidt hård omgang, men ud kom han heldigvis! :-)
Han ser utrolig lækker ud på billedet - nyd ham alt det I kan! :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf pivpiv » tirs, 31. maj 2011 20:00

åååhhh hvor er han bare lækker og dejlig.
Stort tillykke med det lille myr.
Hvad skal han hedde?
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Katrine-mor » tirs, 31. maj 2011 20:08

Juhuuuuuuuu tillykke til dig også :D Glæder mig også til vi skal ses med vores dejlige drenge :D Håber det bliver næste uge... Knuuuuuus
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf elefantus » tirs, 31. maj 2011 20:16

TILLYKKE. Hvor er han bare lækker :)
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf stinapigen79 » tirs, 31. maj 2011 22:20

super mange gange tillykke månemarie med ham han er bare dejlig syntes ikke det er længe siden du skrev det var lykkes for dig og nu er han der må skisme være dejligt :)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf m83 » ons, 01. juni 2011 11:55

Kære Måne-Marie.

KÆMPE stort tillykke, og hvor ser jeres guldklump helt fantastisk dejligt ud....jeg er så glad på jeres vegne, det var virkelig også jeres tur til at opleve denne glæde....glæder mig selv til det bliver vores tur.....Endnu en gang stor tillykke og HURRAAAAAAAAAAA!!!!!
[url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/qea9p2.png[/img][/url]
Brugeravatar
m83

Indlægaf Katten » ons, 01. juni 2011 16:02

Stort tillykke med ham :wav: hvor er han bare sød. Hehe den 25. er en god dag, det er nemlig også min fødselsdag ;-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf Annette1975 » ons, 01. juni 2011 19:45

Kæmpe tillykke herfra. Det e bare så stort at blive mor, man kan slet ikke forestille sig det før man er blevet det :-)
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf Stinna30 » ons, 01. juni 2011 20:06

Tillykke med den dejlige guldklump :D han er noget så kær :love5:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf MÃ¥neMarie » ons, 01. juni 2011 20:57

Tusind tak for alle jeres lykke ønsker, det er så sødt af jer :D

Det er virkelig fantastisk at han endelig er her.. men faktisk også lidt skræmmende.. selvom tiden en gang i mellem virkede lang under graviditeten, fordi jeg var så spændt og glædede mig sådan til at møde min søn, så er tiden jo alligevel gået lyn hurtigt og tænk, nu er han allerede en uge gammel.. og åhhh, jeg kan bare slet ikke få nok af ham og er bare så bange for at tiden skal flyve alt for hurtigt afsted, og at jeg skal gå glip af noget.. hmm, det er lidt svært at forklare, men jeg kan sidde her på sofaen, mens han ligger lige ved siden af mig, og så savner jeg ham.. det er da noget mærkeligt, overvældende noget at føle sådan :roll: elsker ham bare så højt, at jeg nogengange slet ikke kan rumme det, det er virkelig vildt... sidder helt og tuder nu.. altså, håber det er hormonerne og ikke mig der er ved at blive helt tosset! Har bare lidt lyst til at stoppe tiden nogengange, så jeg får nydt ham ALT hvad jeg overhovedet kan, inden han pludselig er stor.. tosse mig :roll:

Nå men bortset fra at mor her er ved at blive skør, så har vi haft sundhedsplejerske idag og han var bare helt eksemplarisk og perfekt på alle mulige måder.. han vejer nu lidt over sin fødselsvægt, så han spiser godt og det er bare så dejligt at alt er liiige som det skal være.. :love4:
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf Stinna30 » tors, 02. juni 2011 21:41

He he, jeg tudede MANGE gange de første uger og mange gange siden af både glæde og frustration, så du er heeelt normal ;-) man kan bare slet ikke rumme den kærlighed - den er så stor :love7:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Pille » lør, 04. juni 2011 21:49

Stort tillykke med ham, MÃ¥neMarie!

Sidder kun og bliver en lille-smule skruk efter endnu en af de små sager ;-) Han er godt nok nusser! Og tro mig, du er helt normal - jeg kan sgu stadigvæk tude lidt over Noah, og han er lige blevet et år den 24. maj!

Stort kram og endnu engang tillykke med din søde dreng og din nye titel!
Pille
Billede
Pille

Geografisk sted: Glostrup

Indlægaf mrsma » tirs, 07. juni 2011 09:55

Kæmpe stort tillykke med jeres fine guldklump- kan slet ikke vente når jeg ser det billede ;-)
Han er bare lækker :lol:
mrsma

Indlægaf Lilien » tors, 09. juni 2011 20:08

Kæmpe tillykke, hvor er det godt at han kom ud og i begge har det godt :)
Nuih hvor er han altså skøn!!!
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Tilbage til Graviditet