BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

SÃ¥ er jeg her igen :)

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

SÃ¥ er jeg her igen :)

Indlægaf ane-pigen » ons, 29. september 2010 18:32

Ja så er jeg her igen med ny kæreste og sørme også en positiv test...som dog langt fra var meningen pt. Men er ovenud lykkelig og samtidig så nervøs og bekymret :cry: .... havde sidste mens den 21 august. Oplever i andre også at jeres bryster nogen gange er mere eller mindre ømme i løbet af dagen?
knus ane
-----------
MA den 5 maj 09 uge 10+5
juli 09....endnu en graviditet der ik blev til noget....
håber på tredje gang er lykkens gang.....Og det var det så ikke :o(((
Positiv test - sidste mens den 21 august.
ane-pigen

Geografisk sted: Grenå

Re: SÃ¥ er jeg her igen :)

Indlægaf Lilien » ons, 29. september 2010 19:04

Ej hvor dejligt anepigen :) også selvom det måske ikke lige var planen, at det skulle være ligenu....

Jeg oplever det samme med mine bryster. De er typisk ømme om morgenen, så er de slet ikke ømme i løbet af dagen, også om aftenen bliver de ømme igen. Det er noget underligt noget :lol:
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf HeidiBH » ons, 29. september 2010 19:26

Weee... Tillykke.. Hvor langt er du henne?? :-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf ane-pigen » ons, 29. september 2010 20:50

ja mine er godt nok meget underlige ...mest ømme når jeg er fysisk aktiv eller på job ? Nu må de næste mdr godt gå stærkt...så man kan slappe lidt af i sindet.
Heidi - aner det ikke men vil gætte på 5 uger ca.... men det er tys tys endnu - vil lige være sikker på den blir hvor den skal den her gang. Men ifølge terminsberegneren blir det den 28 maj :D ...det er hans fødselsdag hihi. Kommer hun ik snart ud og hilser på verden hende den lille ?
knus ane
-----------
MA den 5 maj 09 uge 10+5
ane-pigen

Indlægaf HeidiBH » ons, 29. september 2010 22:24

Ihh hvor spændene.. Har du været ved lægen osv??

Min mund er lukket.. Kan sagtens forstå din usikkerhed.. Men selvfølgelig er det lykkens gang nu.. Er jeg sikker på.. :-)

Joo er lige i den modsatte situation end dig.. Hvor du gerne vil have den bliver, vil jeg meget gerne have hende ud ;-) Frygter lidt hun har det for godg derinde, men klynger mig til lægens ord om at der kan være en god chance for fødsel før tid.. Selvom det næsten gør ventetiden endnu mere lang.. Men ihh hvor er jeg uuålmodig efterhånden ;-)

SÃ¥ her venter vi bare :-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf ane-pigen » tors, 30. september 2010 19:01

nej har bare taget tre test nu ...vil hellere vente med lægen til længere henne...har også en masse forberedelse med eksamen fra mandag og det er jo helt i silkeborg - så ved ik helt hvordan jeg kan få det passet ind før jeg er startet :)

Kan sagtens forstå i er utålmodige nu....tænker bare på hvor hurtigt jeg gerne vil have tiden går og der er jo sindsyg lang vej for mig endnu hehe. Håber for jer hun kommer her i weekenden ;)
knus ane
-----------
MA den 5 maj 09 uge 10+5
ane-pigen

Tilbage til Graviditet