Kære Snebold: Der må ingen tvivl være om at jeg er SÅ lykkelig for mit held og mine børn... Jeg elsker dem mere end noget andet og jeg elsker også allerede den nye lille spire i maven.
Jeg læsser lidt af herinde, når jeg synes tingene virker for voldsomme i mit hoved. Og jeg kan sagtens se, at mine småproblemer slet ikke kan stå mål med de ting du er oppe i mod. Jeg krydser mine fingre jævnligt for at jeg en dag skal se dig skrive et jublende indlæg om de fantastiske to streger... Jeg har mange gange set billederne af Linus og grædt over dine indlæg, fordi det er SÅ trist

Håber snart heldet tilsmiler dig, så du kan gøre Linus til storebror.
Ønsker-familie: Ja det kunne være lidt sjovt, hvis vi kunne følges ad igen

Det var et rigtig godt forslag, jeg tror dog jeg sætter den gamle barnevogn på loftet i stand, så begge unger kan komme ud at sove herhjemme... Jeg har jo masser af tid til det...
Og så tror jeg, jeg skal holde øje med tilbud på sådan en dobbelt klapvogn, hvor der kan stilles en lift i den ene side... og hvor begge sider uafhængigt af hinanden kan ligges ned.
Jeg går hos de danske vægtkonsulenter og har tabt knapt 10 kilo siden midten af januar (det kunne være gjort bedre, men...) og jeg kan blive fulgt lidt ekstra mht. kroppens fedtprocent, så jeg kan se fremgang, selvom vægten begynder at stige...DDV har speciel syet et program til gravide, så det lever op til sundhedsstyrelsen anbefalinger. Og hvis jeg taber mig bare ved at spise sundere, så er det okay at tabe sig iflg. min læge

Så jeg kan håbe at der når at ryge et par kilo endnu inden brylluppet, jeg rammer en magisk grænse om 4 kilo... så kommer jeg under 100 kilo, og det vil jeg rigtig gerne nå...