BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Positiv g-test - gravid igen

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Positiv g-test - gravid igen

Indlægaf Angeloxp » fre, 24. juni 2011 09:10

Ja, som overskriften siger er jeg så gravid igen :eek:

Det kommer lidt som et chok for os begge 2, jeg vil gerne beholde det, men manden mener det er for tidligt. :roll:
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/30igmlppkx45tds8.png[/img][/url]
Angeloxp

Re: Positiv g-test - gravid igen

Indlægaf zoo » fre, 24. juni 2011 09:50

Hvornår har du da født sidst?
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Angeloxp » fre, 24. juni 2011 09:52

8 måneder siden
[url=http://www.minticker.dk/][img]http://www.minticker.dk/tickers/30igmlppkx45tds8.png[/img][/url]
Angeloxp

Indlægaf zoo » fre, 24. juni 2011 09:58

Hmm det er vel meningen så???? Jeg ville sige sådan til min mand hvis det var mig: søde ven hvad hvis vi vælger dette barn fra og vi om et par år vil prøve igen og det bare ikke vil lykkedes for os mere? Ville man kunne "glemme" at der faktisk var én på vej engang så?

Jeg kan godt se det er tæt på og hvad med økonomi og tid osv.....men mon ikke det bare er meningen?

Håber I finder en løsning I begge kan være lykkelige med:-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Titti » fre, 24. juni 2011 11:47

Ja, jeg kan kun give et svar, selvfølgelig skal I have det, I kan vel heller være være helt så overrasket, I ved jo hvordan børn kommer ik ? ;-), det er en gave! og mange par kan ingen få. Stort tillykke fra mig :-)
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Xenias mor » fre, 24. juni 2011 13:09

tillykke tillykkr,,,jeg syntes også at i skal beholde barnet,,,ved du hvad,,,man får det til at fungere uanset hvordan og hvorledes,,,,jeg håber at i finder ud af det :-)
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf ønsker-familie » fre, 24. juni 2011 14:59

Stort tillykke med det :-)

Selvfølgelig skal I da beholde det ;-)

Manden og jeg har en søn på 7 måneder. Da han var 2 måneder gammel, blev jeg gravid igen. Manden blev jublende lykkelig. Jeg blev også glad, men skulle liiiige sluge den. Vores søn ville jo allerede blive storebror når han var 10½ måned :-D ... Men efter et par dage, så var jeg helt rolig, og glædede mig meget. Desværre tabte jeg det i 8. uge.
Nu er jeg så gravid igen. Vores søn er som sagt 7 måneder, og vi glæder os - og håber at spiren bliver hvor den skal denne her gang.
Det havde været dejligt, hvis allerede vores dreng var blevet storebror i en alder af 10½ måned, men nu må han vente til han er 1 år og 3 måneder - hvis alt altså går vel ;-). Men det håber og satser vi på, og manden er helt oppe at køre, og glæder sige lige så meget som ved den første, og som sidst jeg var gravid.

Jeg synes HELT klart det vil være sørgeligt, hvis I får foretaget en abort. Det er meget muligt, din mand synes det er for tidligt. Men prøv at se på det vidunder I har nu... Og så tænk på hvad det er I fjerner hvis det er... Det er selvfølgelig jeres eget valg i sidste ende, men din mand ved jo godt hvordan man bliver gravid, og hvad der kommer ud af det, hvis det er ;-)

Men det må være frustrerende for dig, hvis din mand ikke ønsker barnet. Kan du ikke forklare ham, at inden barnet bliver født, vil jeres nuværende barn jo være omkring 1 år og 4 måneder gammel. At de vil få MEGET glæde af hinanden når de vokser op osv. osv.

Håber, I finder ud af det, og at din mand ændrer mening :-D
Uanset for du et stort tillykke herfra :-)
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
Vores dejlige søn nr. 2 blev født torsdag d. 01/03-2012 kl. 17:54
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Indlægaf Katrine-mor » fre, 24. juni 2011 22:08

Stort tillykke med graviditeten og selvfølgelig skal I beholde det... er helt sikker på at I nok skal få det til at fungere med to små børn :D
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf elefantus » søn, 26. juni 2011 11:54

Stort tillykke og håber i bliver enige om at beholde den kommende familieforøgelse. Gid det var mig :)
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Angeloxp » tirs, 28. juni 2011 11:57

:lol: Lige en UPDATE herfra

Jeg var på skejby i mandags og vi har efterfølgende valgt at beholde barnet , det har godt nok sine betingelser - bilen bliver for lille
Angeloxp

Indlægaf Xenias mor » tirs, 28. juni 2011 12:39

Ej hvor godt :-),,sidder helt med tårer i øjene,,,,,,held og lykke til jer :-)
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf Annemor » fre, 05. august 2011 15:37

Tillykke med graviditeten

Selvfølgelig skal man beholde det lille pus selvom det kommer lidt før end forventet....

Er selv gravid og der bliver kun 13 måneder mellem mine, dvs. lillepus kun var 4 måneder gammel, da jeg blev gravid igen...
En ny bebs kommer til december, og jeg glæder mig meget :-)

Hvormange børn har I siden bilen bliver for lille?
Min mand er nemlig temmelig skuffet over at jeg ikke bære rundt på en lille pige, og jeg er så småt begyndt at overveje om vi skal have flere, men så bliver vores bil også for lille.

Hvad har I af overvejelser, når I skal ud at se på bil???

Det skal nok gå det hele, glæder mig til at følge lidt med :-)

Kærlig hilsen Annemor
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Tilbage til Graviditet