Stort tillykke med det

Selvfølgelig skal I da beholde det

Manden og jeg har en søn på 7 måneder. Da han var 2 måneder gammel, blev jeg gravid igen. Manden blev jublende lykkelig. Jeg blev også glad, men skulle liiiige sluge den. Vores søn ville jo allerede blive storebror når han var 10½ måned :-D ... Men efter et par dage, så var jeg helt rolig, og glædede mig meget. Desværre tabte jeg det i 8. uge.
Nu er jeg så gravid igen. Vores søn er som sagt 7 måneder, og vi glæder os - og håber at spiren bliver hvor den skal denne her gang.
Det havde været dejligt, hvis allerede vores dreng var blevet storebror i en alder af 10½ måned, men nu må han vente til han er 1 år og 3 måneder - hvis alt altså går vel

. Men det håber og satser vi på, og manden er helt oppe at køre, og glæder sige lige så meget som ved den første, og som sidst jeg var gravid.
Jeg synes HELT klart det vil være sørgeligt, hvis I får foretaget en abort. Det er meget muligt, din mand synes det er for tidligt. Men prøv at se på det vidunder I har nu... Og så tænk på hvad det er I fjerner hvis det er... Det er selvfølgelig jeres eget valg i sidste ende, men din mand ved jo godt hvordan man bliver gravid, og hvad der kommer ud af det, hvis det er

Men det må være frustrerende for dig, hvis din mand ikke ønsker barnet. Kan du ikke forklare ham, at inden barnet bliver født, vil jeres nuværende barn jo være omkring 1 år og 4 måneder gammel. At de vil få MEGET glæde af hinanden når de vokser op osv. osv.
Håber, I finder ud af det, og at din mand ændrer mening :-D
Uanset for du et stort tillykke herfra