BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

plukveer...

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

plukveer...

Indlægaf mrsma » tors, 24. marts 2011 19:46

Hvordan er det nu lige det er med dem?? Ufatteligt man kan glemme sådan noget??
Jeg har de sidste dage haft mens lignende smerter i unerlivet eller som om underlivet snørre sig sammen i en kort periode og så slipper igen. Kunne det ikke tænkes at det er plukveer jeg er begyndt at få??
De kommer både når jeg slapper af og er fysisk aktiv.
Jeg kan overhovedet ikke huske hvordan de føles??
Jeg havde en del plukveer omkring uge 20-22 og selvfølgelig igen senere, da jeg ventede vores søn, men kan ikke rigtig genkalde den smerte :???:
Kan tydeligt huske de plukveer jeg havde et par dagen inden fødslen de var noget krasbørstige!! Og jeg troede faktisk det var fødslen der var ved at gå i gang, men det er jo slet ikke sådan nu HELDIGVIS DA ;-)
Håber I forstår hvad jeg mener..
Nogen der har haft det på samme måde??
Synes også mit bækken har været helt tosset de sidste dage. Håber ikke det fortsætter sådan de næste 3 mdr så bliver tiden godt nok lang!!!
mrsma

Re: plukveer...

Indlægaf elefantus » fre, 25. marts 2011 17:53

plukveer er når maven bliver helt hård imens de står på. Jeg kunne ikke rigtigt mærke mine, men kunne se det på min mave. Det var først mod enden jeg kunne fornemme dem lidt.

Kunne da godt lyde lidt som plukveer.
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Lilien » lør, 26. marts 2011 12:02

Jeg har rigtig mange plukveer, men mærker dem ikke i underlivet.
Mærker dem ved at maven bliver helt hård, og oppustet. De kommer også når jeg slapper af eller er aktiv...
Men som lægen sagde, så kan man have 50 om dagen uden det betyder noget...

Hvis dit bækken begynder at drille dig, kunne det også være et tegn på mange plukveer. Sådan er det i hvertfald med mig :)
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf mrsma » lør, 26. marts 2011 22:00

Tak piger, så er det nok det.. men meget er anderledes denne gang end første gang, så de for kan plukveerne jo også være det :D
Glæder mig bare så meget til juni, men nyder også hver enkelt lille spark den lille giver- det er med at huske og nyde det jo ;-)
mrsma

Indlægaf elefantus » søn, 27. marts 2011 16:00

Ja de siger jo også at ikke 2 graviditeter er ens og heller ikke hos samme kvinde.
Men ja det er med at nyde de små spark ;-) tænk at jeg kan savne den del, når man sidder med sin snart 5 uger gamle pige. Men nød virkelig min mave og sparkene :razz:

Fortsat god graviditet
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Tilbage til Graviditet