Så er det tid til, at jeg skal bruge jeres gode råd igen ;)
Jeg er jo gravid med tvillinger, og er i 21 uge. Har den sidste uge haft nogle mærkelige spændinger i maven, og i løbet af weekenden har det virkeligt taget til.
Har så idag fundet ud af, at det er plukkeveer! (Havde slet ikke tænkt de tanker, så kom lidt som en overraskelse). Det svinger meget, hvor ofte de kommer. Nogle gange er det 3-4 gange i timen og andre dage er det 5 gange på en hel dag. Det er ikke regelmæssigt, og de varer somregel 30-45 sek ad gangen.
Oven i, så skal det lige nævnes jeg er rimeligt plaget af bækkenløsning og ikke kan stå/gå/sidde mere end max 30 min af gangen før jeg har rigtig ondt.
Nu sidder jeg lidt og overvejer om jeg skal kontakte min jordemoder imorgen, og høre hvad hun siger til det hele. Har hørt noget om, at hvis man ikke passer på, så kan det betyde for tidlig fødsel mm. Passer det
Jeg er ikke sygemeldt fra jobbet endnu, men manden er efterhånden så sur over jeg ikke er blevet det fordi han ikke mener jeg passer godt nok på pigerne, så havde tænkt mig at det er ved at være tid. Specielt fordi jeg nu roder med de plukkeveer som jeg ikke kender konsekvensen af......
Er der nogle af jer der har erfaringer med dette?
På forhånd tak