BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Plukkeveer om natten (i uge 18?)

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Plukkeveer om natten (i uge 18?)

Indlægaf Flunken » ons, 03. november 2010 12:51

Hej piger

Jeg døjer frygteligt med plukkeveer om natten - hver gang jeg flytter mig, flytter på et ben eller lign. Det er efterhånden så meget, så jeg har mén i lænden om dagen og er bange for, at jeg igen skal igennem en bækkenløsning. Hvorfor pokker får jeg plukkeveer om natten? Det mindes jeg ikke i mine tidligere graviditeter... Nogen der har erfaringer/gode råd?

Kh Flunken, der er 17+3 (eller 18+1) i dag
Billede

Venter dreng nr.3 til april :)

MA nov 2009, SA feb 2010, MA apr 2010

Dejlig dreng fra dec.06 :)
Dejlig dreng fra okt.04 :)
Flunken

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Plukkeveer om natten (i uge 18?)

Indlægaf Annemor » tors, 04. november 2010 10:00

Hej Flunken

Jeg læste fornyelig et eller andet sted (hvis jeg bare kunne huske hvor...?) at jo flere graviditeter man har bag sig, jo flere plukveer... Jeg har stort set ikke lidt at plukveer, så jeg hæftede mig ikke så meget ved det.

Måske var det i politikkens graviditetsbog - den har jeg læste meget i de sidste dage...

Håber bestemt ikke at du skal have bækkenløsning, så tidligt i graviditeten. Men jeg tror det er godt at du er opmærksom på det, og spørg dog også lægen/jordemoderen om det næste gang, du snakker med én af dem -eller hvis det bliver meget slemt, så må du ringe til lægen og høre om der skal gøres noget.

Håber du finder en løsning...
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Tilbage til Graviditet