BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Planlagt kesjersnit

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Planlagt kesjersnit

Indlægaf Flunken » man, 07. februar 2011 13:53

Hej alle

Så er det endelig besluttet, at denne gang bliver et planlagt kejsersnit. Jeg synes jeg har godt styr på, hvad selve forløbet er omkring det, bagefter osv - men vil supergerne, hvis I er nogle, der vil dele Jeres erfaringer sådan mere følelsesmæssigt. Hvordan føles det? Hvor længe går der før man kan lægge den lille til? Havde I mange gener efterfølgende? Hvor længe var i på hosp. osv. Og - hvor langt henne er man før datoen planlægges?

Tak for Jeres tid ;)

Flunken 31+6 (kan ikke lige finde ud af at ændre min ticker)
Billede

Venter dreng nr.3 til april :)

MA nov 2009, SA feb 2010, MA apr 2010

Dejlig dreng fra dec.06 :)
Dejlig dreng fra okt.04 :)
Flunken

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Planlagt kesjersnit

Indlægaf Snebold » man, 07. februar 2011 18:28

Nu var mit KS jo ikke planlagt, så de første spørgsmål kan jeg ikke svare på. Men jeg havde ingen gener bagefter. Fik KS omkring kl. 03.30 og var da oppe og på benene dagen efter. Ikke meget, men uden størrer smerter eller andre gener. Vi var indlagt i 3 dage og på 5 dagen synes jeg at jeg fik ondt, så vi var inde til tjek, men der var intet galt og jeg er sikker på at havde jeg haft Linus hos mig havde jeg slet ikke overvejet at det gjorde ondt.
Det er vokset fint sammen og sidder så man ikke kan se det selv i bikini. Og jeg kunne ikke forestille mig andet end at de laver det mindst lige så flot når det er planlagt og der er god tid.
Da jeg selv forventer at få PKS hvis jeg nogensinde bliver gravid igen, er jeg også meget interesseret i at svar på dine spørgsmål så følger lige med fra sidelinjen. Og husk nu at give en fuld FB når du er kommet ud på den anden side.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold