BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

opdate fra mig

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

opdate fra mig

Indlægaf kathe » fre, 11. marts 2011 11:39

hej piger

nu er jeg endelig klar til at fortælle lidt om min fødsel..

jeg begyndte at bløde mandag morgen ved en 9 tiden d 28 og fik mega ondt i maven og ved en 16 tiden var vi en tur på FG på ålborg sygehus hvor jeg var åben en cm så vi kørte hele vejen hjem igen skal lige siges at vi bor cå 70 km væg fra ålborg nå men vi kom hjem og skulle vente og vente og kl 4 om natten var vi på FG igen hvor jeg var åben 6 cm.

jeg kom ind på min stue og være og fik en varmepude til at hjælpe på smerter det hjælp lidt og da det ikke virket mere kom jeg i badekar ej det var bare så super at ligge der i det varme vand jeg var der i i 6 timer,i kan vel næsten regne ud hvor dan jeg så ud efter 6 timer i vand :-)

kl ca 12 30 gik mit vand og kl 13.16 var vores dejlige søn født det var det meste fantastisk jeg og min mand har oplevet at tårene trillet ned at vores kinder at bare lykke over at se vores dejlige søn som var på min mave og som vi har vente på i over 5 år nu ..

efter fødselen var vi på føde gangen i 2 timer og kom over på patienthotellet og var i 2 dage skulle lære at amme ham men desværre gik det ikke som jeg hade drømt om, han fik hul på min bryst vorder og jeg fik svamp desværre og så fik jeg så ondt at jeg var ved at græde når jeg skulle amme ham og hans tålmodige var heller ikke til at vente på mælken skulle komme så i samråde med min mand og jordenmorden to vi beslutingen om at stoppe da det var best for ham og mig men det var hådt at tag den besluting .

så her hjemme bruger vi sutteflask og vi kan se på vores søn at han er glad og tilfres med det og tager godt på men jeg har været turen igennem med at jeg ikke var en gode mor når jeg ikke kunne amme min søn hvor jeg ikke lave andet end at græde over det men når jeg ser på min søn at han har godt tilfres og glad det var han jo ikke før så kan jeg ikke være mere glad og lykkelig som mor over at min søn trives og det er jo det vigtigste at min dejlige søn har det godt og det har han sage sundhedsplejersken da hun var her alt var som det skulle være det er jo dejligt at høre:-)

en gode mor sidder ikke brysterne men i hjertet sage hun til mig og men skal ikke amme for være en pris :-)

knus
Billede
kathe

Geografisk sted: nordjylland

Re: opdate fra mig

Indlægaf elefantus » fre, 11. marts 2011 13:25

Hvor dejligt ... TILLYKKE med ham ;-) og han kom da rimelig hurtigt til verden. Så dejligt når de ligger der på ens mave efter de mange års venten :cool:

Dejligt at læse han stor trives.
Nu er min Emma flaskebarn fra start af ... lidt en blanding af eget valg. Så kan ikke helt sætte mig ind i følelserne omkring ammestop, men så længe mor og barn trives, hvilket er alfa omega :-) og nej moren sidder bestemt ikke i brysterne. Håber du kan finde glæde ved beslutningen.
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf pivpiv » fre, 11. marts 2011 13:52

Stort tillykke med ham.
Nej en mor sidder ikke i brysterne.
Jeg kunne godt amme, men kunne ikke føde og det gav mig også en "krise" at jeg ikke engang kunne føde mit barn og så fik jeg en god snak med jm, som netop fortalte at den gode mor sad i hjertet og al den kærlighed man giver til sit barn og konen har jo ret ;)

Nyd i flasken, spisetiden med den kan være lige så intim og skøn som en babs. Fordelen er bare at farmand også kan få oplevelsen ;)
Knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Snorre » fre, 11. marts 2011 14:28

Dejligt at læse din historie :-) - og at det gik godt :-)
Jeg kan godt forstå, at du lige har skulle acceptere at amningen ikke gik, hvis det har været en ønske. Her fungerer det, men føler mig meget stavnsbundet ind imellem med et lille barn bosat ved brystet i rigtig mange timer i døgnet. Og brystspændinger kan være ret smertefulde. Så nyd du bare at både din mand og dig kan sidde og give flaske :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf kathe » man, 14. marts 2011 00:04

takker piger for jer søde ord :D
jeg har det super godt med min besluting om at stoppe med at amme så nu nyder jeg bare hvert minut når der er spise tid og kan se min dejlige søn er glad så det er helt klart den rigtige besluting for mig og ham :D

knus
Billede
kathe

Geografisk sted: nordjylland

Indlægaf Stinna30 » man, 14. marts 2011 10:51

Dejligt at høre, I har det godt :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Babywanted » man, 28. marts 2011 21:54

Tillykke med den lille dreng, og godt du stoppede med at amme - det skal ikke gøre ondt og være en pinsel, som man ved, at man skal kæmpe med og kun har nogle timers pause imellem. Det bliver bare en stressfaktor i timerne imellem amningerne - og så har lille ven meget bedre af en mor, der kan tage afslappet på mælkeindtaget.

Klem
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

Tilbage til Graviditet