Så er jeg efterhånden kommet så langt at min energi er begyndt at vende tilbage og kvalmen er på tilbagetog, så nu er det tid til at komme lidt i gang med at røre sig. Har nærmest tilbragt de sidste to måneder med at sove, kaste op og ellers bare ligge på sofaen med TVet kørende og kan godt mærke at det har sat sine spor, nøj hvor er jeg blevet sløv. Så nu skal jeg i gang
Knægten er flyttet herned og gå i skole, så ham skal jeg sende af sted hver morgen, hvilket er meget godt da jeg ellers er vældig god til at sove længe

I dag var jeg så nede og træne for første gang i meget lang tid og kunne virkelig mærke at det er længe siden sidst, så tager det helt stille og roligt i starten. Har en aftale med min mor om at vi går dernede tirsdag og torsdag og så skal jeg starte til yoga for gravide på onsdag, det glæder jeg mig meget til. Har aldrig været god til bare at cykle mig en tur eller gå en tur og da vi ingen hund har er jeg heller ikke tvunget til at komme af sted, så det er meget godt at jeg får faste ting at gå til, så jeg kan få noget motion, det skulle jo være så sundt siger de