BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Op af sofaen

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Op af sofaen

Indlægaf Katten » tors, 05. januar 2012 16:23

Så er jeg efterhånden kommet så langt at min energi er begyndt at vende tilbage og kvalmen er på tilbagetog, så nu er det tid til at komme lidt i gang med at røre sig. Har nærmest tilbragt de sidste to måneder med at sove, kaste op og ellers bare ligge på sofaen med TVet kørende og kan godt mærke at det har sat sine spor, nøj hvor er jeg blevet sløv. Så nu skal jeg i gang :D
Knægten er flyttet herned og gå i skole, så ham skal jeg sende af sted hver morgen, hvilket er meget godt da jeg ellers er vældig god til at sove længe ;-) I dag var jeg så nede og træne for første gang i meget lang tid og kunne virkelig mærke at det er længe siden sidst, så tager det helt stille og roligt i starten. Har en aftale med min mor om at vi går dernede tirsdag og torsdag og så skal jeg starte til yoga for gravide på onsdag, det glæder jeg mig meget til. Har aldrig været god til bare at cykle mig en tur eller gå en tur og da vi ingen hund har er jeg heller ikke tvunget til at komme af sted, så det er meget godt at jeg får faste ting at gå til, så jeg kan få noget motion, det skulle jo være så sundt siger de ;-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Re: Op af sofaen

Indlægaf babyskruk » tors, 05. januar 2012 17:04

jeg går stadig kun ture. Har nogle anbefalinger fra Skejby fertilitetsklinik jeg skal følge indtil uge 20 så dem følger jeg selvfølgelig. Regner med engang efter uge 20 så småt at starte op med lidt svømning hvis jeg ellers kan finde ud af at lade være med at overanstrenge mig (må nemlig også godt cykle og svømme men har ingen cykel og hader også at cykle og har det med at overanstrenge mig ift svømning så pt har jeg undladt at gøre det (selv om jeg godt må førnævnte ting også før uge 20). Men går så småt igang med svømning og lidt hjemmetræning med øvelser beregnet til gravide fra uge 20 af og derudover gåture :) Så lidt motion får jeg da både før og efter uge 20 :) Mit energi niveau er stadig i bund så der er grænser for hvor meget jeg orker så derfor går jeg sygemeldt og har gjort det siden midt i dec mener jeg det var jeg blev sygemeldt.

dejligt at du kan komme igang med at træne igen :)
Billede
babyskruk

Re: Op af sofaen

Indlægaf trold » fre, 06. januar 2012 22:55

Dejligt at holde sig igang :) og endnu bedre at det går så godt nu! Lidt motion er bedre end slet ingen, og må indrømme jeg gik rigtig meget under min graviditet end at gå til alt mulig andet. Men synes også selv jeg er så pokkers god til at gå :lol: Ellers kom jeg vidst afsted til lidt svømning indimellem. Men de damer må have fortsat god fornøjelse med at holde sig igang ;)
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Billede
[/url]
Fødte vores guldklump Tristan d. 01-02-09 kl 06:58, han var 50 cm og vejede 3175g :)
trold

Geografisk sted: Sønderborg

Tilbage til Graviditet