puha nu tog kvalmen godt nok til må man sige. Øv. Synes det er svært at få nok at spise og drikke på en dag. Skal indtage mange kalorier da mit stofskifte ligger i den høje ende af normal området så med mindre jeg indtager 9000 Kj dagligt så ryger vægten ned af og ligger næsten på grænsen for hvad jeg minimum skal veje. Sådan noget tis. Tabte mig 4 kilo siden januar pga stress så det er noget møg hvis jeg taber mere. Er nede på 56 kg og må under ingen omstændigheder veje under 55 da det er usundt for mig at veje så lidt.
Er også blevet frygtelig nervøs over at stofskifteafdelingen sagde at de ville have mig ind med det samme når jeg blev gravid da mit stofskifte (selv om jeg har været medicinfri i 1 år og et par måneder) kan fucke helt op af at blive gravid og nu er jeg 8 uger henne og har stadig ikkefået min læge til at henvise mig dertil og kan ikke få ham til det før jeg skal til 1 graviditetsundersøgelse d 31 oktober. Fik det heldigvis checket for 8 uger siden. Men det gør mig nervøs om stofskiftet fucker op igen og om det går ud over bebsen. Lige så ubekymret jeg var de første par uger lige så bekymret er jeg nu. Det stresser mig at jeg ikke kan få det pokkers stofskifte undersøgt. Det burde undersøges helst hver 4 uge.
Elsker at være gravid påtrods af bekymringer, gener m.m. og elsker at vi skal have bebs til juni :)