så fik vi den længe ventede tid til NF. Det bliver den 24 november :) Det bliver dejligt nu at kunne tælle dage til vi skal derind og se at der bliver færre og færre. Åh hvor jeg glæder mig til at se baby har det perfekt inde i maven og er vokset som den skal :)
mandag er det tid til endnu et lægebesøg denne gang for at få svar på mine blodprøver specielt mit stofskifte. Har øget risiko for abort hvis mit stofskifte er gået i uorden siden sidst det blev taget. Så glæder mig til at få et svar jeg kan forholde mig til.
Skal også have vendt med gynækologerne (når jeg engang får en tid) som åbenbart er dem der skal følge mit stofskifte under graviditeten om hvor stor risikoen for at føde for tidligt og et for lille barn er (de risici er nemlig forøget da jeg er tidligere har døjet med stofskiftet).
Tiden til MD kan jeg bestille derinde efter Nf er overstået. Tid hos jordmor får jeg 1-2 uger efter NF. og så skal jeg have lavet sukkerbelastningstest i uge 28 udelukkende pga jeg har en lille bror der er sukkersygepatient. Lidt træls men sådan er det :) Det tager vi med :) Man må da sige jeg bliver fulgt tæt under denne graviditet