BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Nu med tid til NF :) HURRA

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Nu med tid til NF :) HURRA

Indlægaf babyskruk » fre, 11. november 2011 14:48

så fik vi den længe ventede tid til NF. Det bliver den 24 november :) Det bliver dejligt nu at kunne tælle dage til vi skal derind og se at der bliver færre og færre. Åh hvor jeg glæder mig til at se baby har det perfekt inde i maven og er vokset som den skal :)

mandag er det tid til endnu et lægebesøg denne gang for at få svar på mine blodprøver specielt mit stofskifte. Har øget risiko for abort hvis mit stofskifte er gået i uorden siden sidst det blev taget. Så glæder mig til at få et svar jeg kan forholde mig til.

Skal også have vendt med gynækologerne (når jeg engang får en tid) som åbenbart er dem der skal følge mit stofskifte under graviditeten om hvor stor risikoen for at føde for tidligt og et for lille barn er (de risici er nemlig forøget da jeg er tidligere har døjet med stofskiftet).

Tiden til MD kan jeg bestille derinde efter Nf er overstået. Tid hos jordmor får jeg 1-2 uger efter NF. og så skal jeg have lavet sukkerbelastningstest i uge 28 udelukkende pga jeg har en lille bror der er sukkersygepatient. Lidt træls men sådan er det :) Det tager vi med :) Man må da sige jeg bliver fulgt tæt under denne graviditet
Billede
babyskruk

Re: Nu med tid til NF :) HURRA

Indlægaf Snorre » fre, 11. november 2011 16:01

Det lyder godt! Håber der er faldet lidt ro på dig nu :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf babyskruk » fre, 11. november 2011 18:11

Meget :) Det var lige det jeg havde brug for at vide. Nu kan jeg meget bedre overskue at vente nu jeg ved hvor længe jeg skal vente :)
Billede
babyskruk

Indlægaf stinapigen79 » fre, 11. november 2011 21:05

dejligt du har fået lidt ro på må være en dejlig følelse håber du nyder det hele nu :-)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf babyskruk » fre, 11. november 2011 22:47

ja det er skønt at få noget ro på omkring hvornår jeg skal derind. Nu jeg ved hvornår jeg skal derind føles det rigtig tæt på :) dejligt

og er sikker på det et godt tegn at jeg skal derind kl 10 :) for 10 er mit lykketal :) nyder det rigtig meget nu og nyder at kunne tælle dage til vi skal derind så jeg kan se jeg kommer tættere og tættere på :) Er også glad for jeg snart har rundet de 12 uger og kan gå ind i 2 trimester :) og maven er også fint tydelig hvilket er dejligt at man kan se jeg er gravid :) åh hvor bliver det dejligt snart at skulle se bebs igen :)
Billede
babyskruk

Tilbage til Graviditet