Jeg synes det er ved at være rigtig hårdt- min bækkenløsning bliver værre og værre..
Jeg er mega træt uanset hvor meget jeg hviler og sover!! Kan da ikke slappe af hele tiden?
Men det værste er at jeg synes det spænder og trykker alle steder i maven?? Og det på en ret ubehagelig måde. Det føles som om der slet ikke er plads og den lille maser alt hvad den kan- hvis I forestiller jer at den skubber fra på min rygsøjle og så skubber udaf!! Min mave er helt udspillet og hård.. Jeg kan ikke rigtig bukke mig, dreje mig eller sidde almindeligt for det strammer og er ubehageligt, når jeg gør.
Sådan havde jeg det absolut ikke med vores første- det var bare så nem en graviditet selv til sidst- jeg har ikke taget så meget på denne gang- men hvor føler jeg mig godt nok besværet denne gang!!
I eftermiddag hentede jeg vores søn i klapvogn- der er kvarter-tyve minutters gang ca. Nøj det var ubehageligt- havde en mega pressende/trykkende fornemmelse lige over skambenet samtidig med at det trykkede oppe ved højre side lidt længere nede end ribbenskanten!! (lidt svært at beskrive!!)
Det var det samme på vej hjem, og jeg følte mig absolut ikke godt tilpas.. Fik ydermere smerter i underlivet da vi kom hjem- og måtte smide mig på sofaen og håbe han havde lyst til at se lidt tv!! Vi var alene hjemme nemlig..
I dag har jeg tænkt at bare der snart ville ske noget.. så det er overstået og jeg ikke skal have ondt og føle ubehag- men samtidig er det jo bedst for bette skid at blive der til terminen!!
Synes bare det er lidt uoverskueligt- og synes slet ikke jeg er "mor" for min søn- der skal altid tages hensyn og det kan mor ikke, og det må mor ikke osv osv.. og han er bare MORSYG for tiden!!
Det blev ret langt det indlæg men trængte lige til at læsse af- er ked af at læsse på min mand hele tiden for føler at jeg er mega pyldret.. og han er lidt træt af at høre det og hele tiden tage hensyn til mig!! Selvfølgelig er det ikke sådan han føler det, men alligevel vil jeg ikke bebyrde ham 24/7!!
Tak fordi I læste med