BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Nu må det gerne snart være NU!!!

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Nu må det gerne snart være NU!!!

Indlægaf mrsma » ons, 25. maj 2011 08:35

Nøg hvor tiden dog kan snegle sig afsted- og alligevel det er allerede onsdag!! På mandag er det forhåbentligt sidste besøg hos JM!
Og der er stadig 3 gode uger til termin.. men synes bare at nu må det godt være NU!!
Er ved at være ret træt af folks dårlige kommentare- "du hæver da noget op!" " Er du sikker på det ikke er tvillinger" " Jeg tror det blir´ et kæmpe barn" !! "Er det veer"? " Er det ikke trælst- glæder du dig ikke-nu vil du vil gerne have det overstået?" JO TAK det kan I lige bande på!!!

Her går man og er stolt over at man ikke har taget så meget på- maven sidder anderledes og mere foran denne gang- synes selv jeg er "pænere" gravid- og så kommer folk med alle mulige dumme kommentarer om hvor stor man er og hvos stort de tror barnet er! Hey hallo? Siden hvornår er jeg blevet "hvermands eje"?

Alle børnene i vores søns dagpleje måske især pigerne går meget stærkt op i min mave- måske for stærkt! Det er meget sødt de første gange de gerne vil røre- men når de kommer væltende og nærmest klapper en som om man er en hest, så blir´det lige en tand for meget!!!

Måske er jeg lidt nærtagende her på det sidste- men det er selvfølgelig hormonerne der spiller mig et puds! og så alt det der er så besværligt! Bare jeg ku´ sidde på gulvet en halv time og lege med vores søn eller køre rutchebane med ham på legepladsen! Løbe med ham på stranden som min mand gør.. det glæder jeg mig meget til! Synes mit bækken gør mere og mere nas!! Er nok heller ikke for god til at hvile mig!!

Hmm det blir´ vist bare et langt klage indlæg!!
Det beklager jeg.. trængte lige til lidt luft efter en ret "træls" morgen med vores søn- der godt ved hans mor ikke er hvad hun har været!!
Jeg glæder mig selvfølgelig til at få guldklump nr 2 i armene og lære det lille ny væsen at kende! Bare det altså snart var NU!!!!
Tak fordi I gad læse med så langt!
M
mrsma

Re: Nu må det gerne snart være NU!!!

Indlægaf Mulle » ons, 25. maj 2011 13:16

Hej Mrsma.
Føler helt med dig vi er jo helt i samme båd. Kan heller ikke holde det ud mere og var til en scanning igår og nu er jeg bare endnu mere ivrig efter at få det overstået. Jeg føler mig som et et telt og er også træt at alle bemærkningerne. Også de positive som feks hvor sidder din mave bare flot- og du ser virkelig gravid ud. Tak for det som jeg ikke har opdaget at jeg render rundt og ligner en med en badeboldt på maven. Fik en god nyhed igår og det er at jeg kun får lov til at gå 1 uge over tiden så har allerede fået en tid til tjeck d. 24 Juni hvis ikke jeg har født der. Hvilket jeg håber virkelig meget. Men vil også vente til hen omkring d. 10 juni for ikke at føde alt for tidlig, for jeg orker ikke at skal være indlagt. Vil bare have det overstået og hjem til min familie og ikke mindst min søn som jeg ved at jeg vil komme til at savne for vildt hvis man skal ligge derude og glo. Læs bare af på mig søde ven kan virkelig sætte mig ind i din situation. Håber at vi begge snart kan holde vores guldklumper i vores arme og slippe med maven for den er virkelig i vejen efterhånden.
Hilsen Mulle
Billede
Mulle

Indlægaf mrsma » ons, 25. maj 2011 14:15

Hej Mulle.

Hvor må det være skønt at du lige har fået et smugkig.. Det kunne jeg egentlig godt tænke mig, bare lige se at alt er helt okay!
Jeg håber ikke jeg går 14 dage over tiden- så tror jeg at eksplodere- og det gør min mand nok også! Han prøver dog at være meget forstående, men kan godt forstå med mine hormoner osv at det ikke altid er let for ham!
Jeg troede faktisk at jeg var ved at få veer i aftes jeg lå på sofaen- jeg skal da love for jeg kunne mærke noget i mit underliv der sagde "spar to" til det hele.. og havde lidt smerter over lænden også! De kom med gode pauser indimellem og varede et godt stykke tid- så tænkte jeg hellere måtte fise i seng og hvile, men så forsvandt de igen. Og det er jo nok meget godt- synes det er lige tidligt nok endnu! Jeg venter også gerne til omkring d. 10- så må der gerne ske noget da ;-)

Der har jo været lidt tvivl om hvor vidt barnet vender med hovede ned eller ej- så er meget spændt på mit JM- besøg på mandag! Håber også størrelsen er gennemsnitlig som "den plejer" for så kan de bare komme an med alle deres ideer om hvor kæmpe min baby er!!!! Ha!

Har overvejet at pakke tasken til syghuset.. men tænker arh det er der tid nok til..
Jeg synes jeg har en del menslign. kramper eller smerter i underlivet nu- men er faktisk lidt i tvivl om det er plukveer eller hvad- får min veninde siger at maven skal blive helt hård?! Det synes jeg min er næsten hele tiden?? Sjovt jeg slet ikke kan huske det fra første gang! Havde dog lige en snert af flashback i aftes om hvor ondt jeg havde da jeg havde veer første gang!
Er det blevet bedre hjemme hos jer??
Håber tiden flyver afsted for os begge og at vi omkring d. 10. juni har vores guldklumper i armene, og alt er dejligt så vi kan komme hjem til vores drenge igen!!
Kram
mrsma

Indlægaf Mulle » ons, 25. maj 2011 14:51

Davs igen.
Jeg synes også det var dejligt at få lov at kigge med på vores lille prinsesse. Men hun er så stor nu man kun kan se en "ting" af gangen. Men fik set en lårbensknogle og hjertet og hendes hoved.
Ang at gå over tiden så er der kommet nye regler at hvis man har et BMI på mere end 35 eller er over 40 år gammel får man ikke lov til at gå mere end til man er 41+0. Jeg er helt bange for at det går op for mig når min fødsel går igang. Fik igår strenge ordre på når det hele starter skal jeg ikke gå hjemme og vente men ringe ind og sige at jeg har et tidligere kejsersnit og komme med det samme fordi jeg skal være under opservation imens jeg åbner mig fordi hvis mit ar brister kan de som regel måle det på barnets kurve. Jeg havde slet heller ikke så mange plukveer og den trykkende fornemmelse i mit underliv i den første gravidtet. Synes bare at alt er anderledes denne her gang. Din jordmor kan da mærke om barnet om barnet står med hovedet ned af. Min jordmor har sagt til mig at jeg skulle forvente at få flere og mere kraftige plukveer i den sidste tid og at jeg også ville begynde at få mensligende smerter og jeg sikkert ikke ville være i tvivl om når det virkelig er rigtige veer.
Men synes at du skal snakke med din jordmor om de smerter du har haft men jeg synes også at min mave er hård hele tiden og det gør ondt hvis man venter lidt for længe med at gå ud og tisse så er presset virkelig stort og ikke en særlig rar følelse.
Det går meget bedre herhjemme og vi har det lidt bedre med hinanden men min lunte er meget kort og har bedt min mand om at tage mere del i tingene herhjemme og det har han virkelig taget til sig. Der er ikke flere ting som er gået galt eller i stykker så nu går det vel den rigtige vej. Vores søn har i 2 aftener nu været meget nemmere at få til at sove om aften og er generelt blevet meget nemmere at have med at gøre.
Vil gerne nå at komme til firsøren både jeg og vores søn så vi ikke skal tænke på det lige efter fødselen.
Jeg har pakket en taske til mig og prinsessen og alt står næsten klar.
HÃ¥ber du kan holde gejsten oppe den sidste tid.
Knus Mulle
Mulle

Indlægaf mrsma » ons, 25. maj 2011 16:15

Hvor lyder det godt at det går fremad hjemme hos jer :-) I trænger da virkelige også til noget medvind!
Lunten blir´nok længere når prinsessen først er født og det hele er overstået ;-)
Pøj pøj i den sidste tid til dig :-)
mrsma

Indlægaf Mulle » tors, 26. maj 2011 12:11

Det er også dejligt at man kan føle lidt medvind både personligt men også økonomisk. Selv det at putte vores søn om aften er begyndt at gå bedre. Det gav også en masse bekrymringer om hvordan det skal gå når fødselen går igang og der er andre som skal putte ham når vi ikke engang kunne få ham til at sove. Vi har faktisk alsdrig fået ham passet siden han var helt spæd og det var kun en enkelt gang. Så at det går bedre tager også presset lidt af vores skuldre fordi jeg ikke har meget tillid til mine svigerforældre som er dem der skal passe ham imens jeg føder uanset om det bliver dag eller nat.
Er du på Facebook så kunne vi evt tilføje hinanden som venner derinde?
Hilsen Mulle
Mulle

Indlægaf Blomsterpigen » lør, 28. maj 2011 12:13

Held og lykke til jer begge to :)
Håber at I nyder den sidste tid af jeres graviditet, så meget som det nu er muligt og snart får jeres guldklumper at se <3
Blomsterpigen
Med englebarnet Silas <3 Du vil aldrig blive glemt.

Mor til den lækreste lille babydreng <3
Blomsterpigen

Geografisk sted: Silkeborg

Tilbage til Graviditet