BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Noget der ved noget om dette ???

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Noget der ved noget om dette ???

Indlægaf Nynne10 » tors, 02. september 2010 21:04

Halløj....

Lige endnu et spørgsmål fra mig ;-)

Jeg har de seneste 2-3 dage haft plukkeveer hvor maven bliver hård som den plejer når jeg gennem graviditeten har haft plukkeveer... Derudover har jeg samtidig haft trækninger omme i lænden og ned mod skambenet (tror jeg)... lidt ligesom mens. smerter agtigt... Omme i lænden kan det være ganske ubehageligt...

Ved I om disse symptomer kan hænge sammen med plukkeveerne og er det evt. fordi jeg nærmer mig min terminsdato ???

Knuzz.
Billede
Nynne10

Geografisk sted: Jylland

Re: Noget der ved noget om dette ???

Indlægaf Flunken » fre, 03. september 2010 10:53

Hej Nynne10

Ja, det er bare dine plukveer, der er blevet kraftigere, fordi du er længere henne. Når de rigtige veer går igang vil de også primært mærkes i lænden og over skambenet.

Kh Flunken
Billede

Venter dreng nr.3 til april :)

MA nov 2009, SA feb 2010, MA apr 2010

Dejlig dreng fra dec.06 :)
Dejlig dreng fra okt.04 :)
Flunken

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Noget der ved noget om dette ???

Indlægaf Nynne10 » fre, 03. september 2010 13:10

Halløjsa...

Var lige ved JM idag og hun sagde også at det var mine plukkeveer og at min krop var ved at gøre sig klar :-)

Vores dejlige dreng blev vurderet til 2800-2900g, hvilket jo er perfekt i forhold til hvad der står i bøgerne og for den sags skyld også hvad der står i min ticker for neden ;-) Er lidt sjovt at der står at baby vejer ca. 2850g - kunne da ikke passe meget bedre :-)

MEN havde æggehvidestof i urinen og for højt blodtryk, så jeg skal følges HVER uge indtil fødslen for at holde øje med evt. begyndende svangerskabsforgiftning :-( Men heldigvis har bettemanden en fin størrelse, hvis han pludselig skal ud :-)

Knuzz.
Billede
Nynne10

Geografisk sted: Jylland

Tilbage til Graviditet