BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

NF scanning overstået!

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

NF scanning overstået!

Indlægaf Snorre » lør, 21. august 2010 14:22

Hej med jer
Jeg har som tidligere nævnt været til NF tirsdag i sidste uge, men har ikke kunne opdatere, da jeg har været i sommerhus.
Efter en lang køretur fra sommerhuset kom vi endelig frem til vores eget sygehus. Jeg havde en formiddagstid, så den lille var fint vågen. Der var godt gang i guldklumpen derinde, som heldigvis til at starte med, lå meget fint for, så nakkefolden kunne måles. Den var på ca. 1.2 mm, hvilket var rigtig godt. Så kunne vi slappe lidt mere af :-) Resten af undersøgelsen forløb fint, skønt den lille blev ret træt af det på et tidspunkt, og lagde sig helt strakt ud, så langt det var muligt :-) Det var meget fantastisk at få et kig indenfor. Baby blev målt til 5.7 cm og min termin blev rykket 2 dage frem til den 27. februar.
Til trods for min aldrende krop, fik jeg heldigvis en god risikovurdering - så var meget lettet bagefter.
Så kørte min kæreste og jeg tilbage til sommerhuset, hvor min familie opholdt sig. Så stod den på flagallé, jordbærtærte og champagne om aftenen - også til mig!! :D
Senest rettet af Snorre lør, 21. august 2010 14:37, rettet i alt 1 gang.
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: NF scanning overstået!

Indlægaf TVS » lør, 21. august 2010 14:26

Tillykke, tillykke, tillykke. det var da bare fantastisk dejligt :D Det er så stort når den scanning er overstået og den værste abortrisiko er også er forbi. Så nu må du endelig slappe af og nyde resten af graviditeten.
Vidunderlig pige født den 25.11.2010
Positiv test 24.03.2010
SA uge 7+1 feb 2010
Dejlig dreng fra maj 2005
TVS

Geografisk sted: København

Indlægaf magdalene » lør, 21. august 2010 14:39

Stort tillykke - hvor tiden dog flyver :-)
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Indlægaf stinapigen79 » lør, 21. august 2010 15:35

tillykke havde glædet mig til at høre fra dig rigtig glad for du fik fine tal ser ud som om du får log at gå alle 40 uger denne gang håber du kommer til at nyde det
Billede

den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Stinna30 » lør, 21. august 2010 15:39

Hvor er det skønt at høre, Snorre :D tillykke med en veloverstået skanning, det er noget af det mest fantastiske, man kan opleve. Håber, du kan nyde resten af graviditeten uden alt for store bekymringer :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Snorre » lør, 21. august 2010 17:12

Ja tak skal I have allesammen! :-) Det er stadig lidt svært at forstå for os begge.
Magdalene, du skriver at tiden flyver afsted - ja, det gør den også ... men de to måneder siden min BP blev taget, har været de længste i mit liv, tror jeg!! :-) Men jeg overlevede og klarede mig igennem dem ;-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Snorre

Indlægaf elefantus » lør, 21. august 2010 20:52

Tillykke ... hvor er det dejligt at komme ind og læse en skøn nyhed fra dig .... har gået og tænkt nogle dage - hvornår kommer hun hjem så vi kan få en update :razz: og der var hun jo :D

Håber virkelig I kan finde lidt ro nu og nyde resten af din graviditet ;-) Hvornår skal I så til næste scanning ... skal jo lige se om du kommer før mig igen .. he he

Endnu engang tillykke med den fine scanning ... er virkelig glad på jeres vegne
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Snorre » søn, 22. august 2010 11:50

Tak elefantus, det er en stor milepæl at komme så langt denne gang :-) Nu har alt bare at gå som det skal.
Min næste scanning er d. 11. oktober - regner med at det er misdannelsesscanningen. Tror bare de kaldte den gennemscanning af foster. Hvad med dig? :-)
Billede
Snorre

Indlægaf elefantus » søn, 22. august 2010 13:07

Søde Snorre ;-) er sikker på du nok skal komme til at stå med en lille baby i dine arme næste år ... det hele går jo som det skal og en fin nf scanning er overstået.

Oki så kommer jeg før dig til næste scanning ... skal afsted 29/9 og går også ud fra det er md scanning.

I næste mdr. skal jeg også til første jordmoder besøg ... det vildt :D pludselig bliver det hele så meget mere virkeligt
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf pivpiv » søn, 22. august 2010 14:13

Hvor lyder det bare som en pragtfuld dag :)
Den bette har det godt derinde og I fik set den med egne øjne og hvor var det da en skøn afslutning på en god dag med flagalle og lækkerier :)
Jeg glæder mig til at høre meget mere om den voksende mave :)
knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf Snorre » man, 23. august 2010 20:07

Tak igen - ja det er sgu stort! :-)
Jeg skal selv til første konsultation hos jordmoder i næste måned. Problemet er, at det sygehus, jeg er tilknyttet med al sandsynlighed pga. besparelser er tvunget til at lukke fødeafdelingen fra årsskiftet :-( Så jeg ved pludselig ikke hvad jeg skal stille op. Det er jo lidt nytteløst at påbegynde et forløb hos en jordmoder, hvis jeg alligevel i nærmeste fremtid, skal skifte sygehus... men må vel se, hvad de siger.
Billede
Snorre

Indlægaf Freckles » ons, 25. august 2010 22:55

Hej Snorre!

Og nej hvor stort med dig og den lille i maven :lol: Kæmpe tillykke :alien: :alien: :alien:
Billede
Brugeravatar
Freckles

Geografisk sted: København

Indlægaf Snorre » tors, 26. august 2010 18:33

Tak Freckles
Tak skal du have :-) - det er stadig lidt surrealistisk, da jeg ikke rigtig har nogen gener eller på andre måder bliver mindet om det. Men efter aftensmad vokser maven godt, så der er der ikke noget at tage fejl af :D
Billede
Snorre

Tilbage til Graviditet