wuhu så er det endelig tid til NF imorgen kl 10 :) vi satser på en rigtig god NF og et rigtig godt billede af babyen :) Nøj hvor jeg glæder mig og manden er helt ekstatisk også :) glæder mig til at dele oplevelsen med ham og se hvor meget vores skønne bebs er vokset :)
kommer med en update imorgen når vi engang er kommet hjem :) Imorgen regner jeg med at bestille tid til MD efterfølgende som jeg er informeret om at vi skal huske og så skal vi hjemmefra finde en tid til at komme til kønsscanning og 3D scanning. Bliver så dejlig en dag imorgen :)
UPDATE: NF gik perfekt selv om den lille driller og møvede rundt på må og få og lagde sig i alle andre stillinger end den hun skulle bruge for at måle nakkefolden. Nakkefolden var lille som den skulle være og kombineret med blodprøven var risikoen for downs meget lav. Så det var dejligt :) vi fik set bebs godt og grundigt da det endte med at tage 25 min før bebs samarbejdede og nakkefolden blev målt :)
fik dog af vide jeg havde flere cyster på æggestokkene hvilket jeg ikke fik af vide til tidlig scanning så nu ved jeg da at jeg har det og at det ikke er farligt for bebs hvis de springer og hvordan det vil føles hvis de springer. rart at vide på forhånd. Så jeg ikke går og bekymre mig om det :) Bebs var den størrelse den skulle være så er stadig 12+3 idag og med termin d 4 juni så det er jo dejligt :)
her er det bedste billede ud af de 3 vi fik. Babyen ligger med hånden op foran hovedet :) så sødt
har slettet billedet