så ramte jeg 10 hele uger igår :) dejligt at nå så langt. Så er jeg da lidt tættere på 12 ugers milepælen. Venter stadig længselsfuldt på at få svar på hvornår jeg skal til NF. Er bare så bekymret stadig for at bebs er død og denne graviditet ender i en MA. Det føles bare for godt til at være sandt at vi skal være forældre. Tør ikke helt tro på det men på den anden side prøver jeg at glæde mig så godt jeg kan men nervøsiteten for resultatet af NF scanningen ødelægger lidt humøret.
Føler mg også dum og underlig over at jeg bekymrer mig over om bebsen er okay har jo ingen dårlige erfaringer da det er første gang jeg er gravid. Har fået manden til at forstå hvor bange jeg faktisk er for at bebsen er død. Det er rart at kunne snakke med ham om mine følelser. Så nu må det brev godt snart dukke op for min tålmodighed er allerede opbrugt og har så meget brug for snart at få en dato for hvornår jeg skal se bebsen faktisk er okay. Så giv mig dog den tid så jeg kan begynde at tælle ned til jeg skal derind. Det hjælper bestemt heller ikke at jeg på en anden babyside jeg overvejer at blive medlem af har stortset alle en tid til NF selv dem der er 2-3 uger kortere henne end mig. Så træls når man selv venter på en tid.
har dog fået ringet derind på svangreambulatoriet og sagt at jeg ikke kan komme til NF d 25 november da jeg skal til en øjenundersøgelse som jeg har ventet 6 mdr på. Så nu er jeg da sikker på de 2 ting ikke kommer i kabulage med hinanden. Dejligt. Gider ikke risikere at de giver mig en tid den dag nu jeg kan ringe ind på forhånd og sige at den ene dag kan jeg ikke komme ind til NF :)