BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Min NF update

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Min NF update

Indlægaf Annette1975 » lør, 15. januar 2011 20:32

Ja jeg havde faktisk skrevet den inde i terminsgruppen, men nu kan jeg se at der spørges efter den herinde, så jeg kopierer den lige ind :-) :

Puha hvor var jeg nervøs her til morgen. Vågnede kl. 2 i nat og sov næsten ikke resten af natten, På vej til sygehuset (manden og jeg kørte i hver vores bil) var jeg ved at tude flere gange fordi jeg var så nervøs.

Men heldigvis da scanningsdamen satte scanneren på mave kunne vi ses at bebs hoppe rundt derinde og hyggede sig De var to i rummet, den ene scannede, den anden registerede ting i computeren. Allerede inden hende der scannede begyndte at sige en masse ting sagde hende den anden at jeg havde en rigtig flot blodprøve, det beroligede mig lidt. Nakkefolden blev målt til 1,9 cm så den var også rigtig fin. Så alt i alt fik jeg bedømmelsen "Lav risiko", de giver ikke et i tal på Skejby sygehus.

Så nu har min mand og jeg er vores lile baby som er 6 cm lang og det var bare helt vildt. Jeg blev sat 3 dage tilbage, det var også lige præcis det jeg forventede ud fra ægløsning, så nu har jeg termin d. 25 juli, men skal jo forvente at blive sat igang senest 14 dage før termin pga sukkersygen :-)
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Tilbage til Graviditet