Det er altså utroligt så fantastisk det bliver ved med at være at se det lille hjerte slå ved en scanning.
Jeg lå bare og kiggede på skærmen mens en lille tåre trillede ned af min kind.
Sikke en fantastisk lille skabning, alt så ud til at være perfekt og jordemoderen spurgte om jeg ville vide kønnet hvis hun kunne se det? -og det ville jeg jo rigtig gerne -og vi venter på endnu en lille dreng
Manden kunne desværre ikke være med til scanningen pga arbejdet, men han ringede til mig umiddelbart efter jeg var kommet ud og jeg fortalte om hvor dejlig den lille så ud og at alt var godt. Men da jeg fortalte at det blev en dreng kunne jeg bare høre at han blev RIGTIG MEGET skuffet... vi havde da godt nok joket lidt med at det blev en lille pige, fordi jeg har været noget mere dårlig end ved sidste graviditet, men alligevel...
Han er SÅ skuffet over at det ikke er en lille pige, så det er lige før jeg slet ikke tror han bliver glad for den lille nye baby... Jeg blev først lidt irriteret, men her efter et par timer er jeg faktisk blevet ret ked af det... Han kan da ikke være bekendt at være SÅ skuffet -han kunne jo nærmest ikke sige noget i telefonen, fordi han var ved at græde. Jeg ved slet ikke havd jeg skal stille op -jeg er blevet såret hårdt over hans reaktion.
Jeg elsker den baby der er i maven og jeg blev ikke gravid igen fordi jeg VILLE have en pige, men en velskabt baby mere. Vi får nu tre dejlige drenge -og det er jeg OK tilfreds med. Så må vi jo se om vi kan spare nogle penge sammen i løbet af de næste par år, så vi har råd til et par større biler, og dermed plads til flere børn. Jeg er trods alt "kun" blevet 33, så det kan da lade sig gøre lidt endnu, hvis han ønsker at prøve mere. Men jeg skal altså lige have et par år til at blive mig selv. De sidste to graviditeter er jo kommet lige i rap
Jeg ved slet ikke hvordan jeg skal forholde mig til det, når han kommer hjem.
Hvad skal jeg sige? Jeg sidder altså ikke og trøster ham.
Det var sgu ikke derfor jeg blev gravid igen -og vi var enige om at det kunne være sjovt med en pige, men kønnet var underordnet. Men det er da tydeligt at det var det ikke...
Er egentlig ved at blive småsur på ham. Hvad f.. gør jeg?
Hilsen en lidt fortvivlet Annemor