BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

MD scanning imorgen :)

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

MD scanning imorgen :)

Indlægaf babyskruk » tors, 12. januar 2012 19:51

glæder mig til MD imorgen :) bliver så skønt at se vores lille dreng igen imorgen :) det føles som så længe siden vi sidst har set ham og det er endda kun 1 måned siden i overmorgen. Godt vi også skal til 2 selvbetalte scanninger så der de næste 9 ugers tid er 2 scanninger vi skal til :) En i uge 24 og en i uge 29 eller er det nu uge 30. Og så er det jo stadig uvist om vi skal til vægtscanninger også. Ihvertfald de næste 11 dages tid. Glæder mig til langt om længe at få svar på om vi skal til vægtscanninger med ham og hvornår. Og så har jeg en del spørgsmål ang forhøjhet stofskifte og fødsel som jeg glæder mig til at få svar på til speciallæge samtale d 23 :)
Billede
babyskruk

Re: MD scanning imorgen :)

Indlægaf Katten » fre, 13. januar 2012 14:38

Håber I får en dejlig scanning og at han har det godt derinde :D Vi skal først til scanning igen om en måned, synes bare der er vildt lang tid til :-(
Er du begyndt at mærke noget til ham endnu? Jeg fik at vide at der godt kunne gå længere end 20. uge da moderkagen ligger ud mod maven, men jeg håber da det er en stærk lille en der hurtigt får sparket så jeg kan mærke det :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Re: MD scanning imorgen :) UPDATE

Indlægaf babyskruk » fre, 13. januar 2012 21:13

UPDATE :)

scanningen gik super godt :) han er stadig en dreng og han er sund og rask :) og han vokser som han skal :) dejligt at høre :) vi hørte dog ikke hans hjertelyd men gjorde nu heller ikke noget nu vi kunne se hans hjerte bankede derud af :)

Er glad for vi skal til selvbetalt scanning snart igen. Har en d 6 feb :) dejligt at der er knap en måned til vi skal se ham igen :) Har så meget brug for at se han vokser som han skal nu der er bekymring fra lægerne om han vokser som han skal pga mit forhøjede stofskifte.

Mærkede et puf her i forgårs. Tror også jeg har mærket ham før det da det føltes på samme måde som et puf i siden :) dog mærker jeg ham kun i højre side hvor han ligger. Har også foran liggende moderkage. Den ligger bare højt oppe da derfor kan jeg stadig mærke ham i højre side som åbenbart er der han gerne vil ligge og det er også der er hver eneste gang har fundet hjertelyd :) Så mærkede ham 19+2 da jeg var sikker men har mærket noget lignende siden engang i starten af uge 19 (18+?) og samme sted på maven. Så der er da håb forude selv om du har foranliggende moderkage :) mærker ham ikke hver eneste dag men det er jo også først efter uge 24 at jeg ifølge Jm skal mærke ham hver dag så det er ikke noget der bekymre mig :)
Billede
babyskruk

Indlægaf trold » fre, 13. januar 2012 23:07

Sikke en dejlig update :) med en god scanning og at du nu kan mærke den lille fyr.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Billede
[/url]
Fødte vores guldklump Tristan d. 01-02-09 kl 06:58, han var 50 cm og vejede 3175g :)
trold

Geografisk sted: Sønderborg

Indlægaf Snorre » fre, 13. januar 2012 23:55

Dejligt med endnu et kig indenfor hos jeres søn. Kan godt forstå, at det kan være svært at lægge bekymringerne på hylden. Men det hele lyder til at gå som det skal, så håber at du bruger allermest energi på at glæde dig og nyde maven :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf babyskruk » lør, 14. januar 2012 00:06

tak for de søde ord :) synes ihvertfald det er meget nemmere at lade være med at bekymre mig nu vi ser ham regelmæssigt takket være selvbetalte scanninger. Skal se ham igen d 6 feb. Dejligt at der er kort tid til :) nu mangler jeg bare snart at få den samtale med speciallægen så jeg kan få vished ang det. For det er frustrerende intet at vide. Men heldigvis kunne de sige igen idag at han vokser som han skal og alle hans mål er fine og det er skønt at høre og så selvf at se ham :) vores skønne dreng :) er helt skudt i ham og det samme er manden :)
Billede
babyskruk

Indlægaf babyskruk » lør, 14. januar 2012 00:09

Snorre skrev:Dejligt med endnu et kig indenfor hos jeres søn. Kan godt forstå, at det kan være svært at lægge bekymringerne på hylden. Men det hele lyder til at gå som det skal, så håber at du bruger allermest energi på at glæde dig og nyde maven :-)

heldigvis synes jeg det er nemt at nyde maven og glæde mig :) det er da hårdt at være gravid men samtidig dybt vidunderligt :) gør mig bedste for at huske mig selv på at nyde graviditeten og nyde at babydrengen ligger ind i maven og vokser sig stor :) så stor en oplevelse at få lov at være gravid :) går konstant og nyder synet af babymaven, ser tit på scanningsbillederne og nyder at mærke liv fra ham :)

men en ting er sikkert. Det er og bliver 1 og eneste graviditet. Aldrig om jeg skal være gravid igen. 1 barn må være rigeligt
Billede
babyskruk

Indlægaf zoo » lør, 14. januar 2012 09:57

Godt at høre han har det godt.....ja man kan godt synes det er en hård omgang. Jeg elskede at være gravid, det var tiden efter med kollik og ingen søvn i næsten 1,5 år (og det er IKKE overdrevet) der gjorde at jeg ikke ville have flere.....men se nu 12 år efter er man kommet på andre tanker :-)

Nyd det hele i fulde drag jo bedre energi sender du også til din lille dreng ;-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Tilbage til Graviditet