BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

MD scanning ;0)

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

MD scanning ;0)

Indlægaf elefantus » ons, 29. september 2010 14:10

Ejj hvor dejligt at se den lille baby igen :razz:

I dag var den super livlig, men var rigtig dygtig og gjorde som scanningsdamen sagde ... viste alt perfekt frem, så hun kunne scanne alle organer med mere uden nogen problemer. Scannede og fortalte undervejs, så vi kunne følge med. Vi så ikke kønnet, men sagde også fra start at vi ikke ønsker at vide det ... det var ikke så tit hun havde nogen inde der ikke ønskede at vide det, men hun synes det var dejligt.

Min moderkage ligger bagtil, dog en smule nede, så skal til en ekstra scanning om 12 uger for at se om den har flyttet sig.

Det var super hyggeligt og fik da også lige lidt nye billeder med hjem :D

super skøn dag :cool:
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Re: MD scanning ;0)

Indlægaf HeidiBH » ons, 29. september 2010 19:28

Ihhh hvor dejligt :-) Tillykke med den gode scanning.. :-)

Og ihh respekt at i kan holde jeg fra nysgerrigheden omkring kønnet,. Det kunne vi godt nok ikke ;-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf elefantus » ons, 29. september 2010 20:54

De sidste par dage inden scanningen har vi dog også været ret nysgerrige, men vi klarede den :lol: og synes at selve scanningen i dag bare var super spændende.

Dog begyndt at gøre mig lidt tanker i at min moderkage ligger dybt, da det jo kan resultere i kejersnit. Noget jeg først har googlet mig til efter jeg kom hjem. Al vores opmærksomhed gik på den lille trold der ser så fin ud. Scanningsdamen nævnte heller ikke noget om den lå i vejen, men ja så kan man tænke over det til næste scanning :roll:

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Indlægaf Annette1975 » fre, 01. oktober 2010 12:59

Tillykke med den dejlige scanning. Det er så rart at vide at alt er som det skal være.
Med hensyn til at moderkagen ligger lidt dybt så skal du ikke bekymre dig. Det er meget normalt at den gør det. Efterhånden som din livmoder vokser opad trækker den også moderkagen med op. Jeg fik selv samme besked og var til en ekstra scanning på det grundlag og den havde flyttet sig helt fint. Så det skal du bestemt ikke bekymre dig om.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Indlægaf elefantus » fre, 01. oktober 2010 13:59

Annette1975 ....

Tak :D hjælper lidt at vide andre har fået samme besked og at den har trukket sig op. Jeg tænker heller ikke så meget over det længere, har fået læst en del på det og at den i de fleste tilfælde rykker sig op. Så nu det bare at nyde resten af graviditetet .... men sikke tiden dog flyver afsted ... tror vi skal ud og kigge lidt baby udstyr i weekenden. Har endnu ikke fået styr på hvilken barnevogn og kan forstå der en del ventetid på sådan en vogn de fleste steder.

3 IUI forsøg - negative
elefantus

Tilbage til Graviditet