BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

MD i morgen :-)

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

MD i morgen :-)

Indlægaf Annette1975 » ons, 09. marts 2011 16:33

ENDELIG bliver det min tur til at komme til misdannelsesscanning og hjertescanning i morgen kl. 8.30. Jeg syntes godt nok at de sidste 3 dage har været lange og tiden snegler afsted. Men nu er det NU lige om lidt.

Jeg glæder mig ustyrlig meget til at få scanningen overstået og forhåbentlig få at vide at alt er som det skal være. Og så håber jeg at de kan se kønnet, for hen over de sidste par dage er jeg blevet ustyrlig nysgerrig. Jeg drømmer om natten om at det er en dreng vi venter os, men jeg er fuldstændig ligeglad med om det bliver en pige eller dreng, bare det er et sundt barn. Det bliver bare rigtig godt at kunne sige han eller hun om det og begynde at tænke på et navn :-)

I skal nok få en opdatering i morgen :-)
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Re: MD i morgen :-)

Indlægaf Snorre » ons, 09. marts 2011 22:45

Tænk at du allerede er halvvejs! :-) Hvor er det vildt. Jeg håber og tror at det hele ser godt ud i morgen. Måske der gemmer sig en lille dreng derinde ;-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: MD i morgen :-)

Indlægaf Katrine-mor » tors, 10. marts 2011 14:56

Ja, hvor er det vildt at du allerede er halvvejs! Synes næsten lige at du har annonceret din graviditet herinde... meeeeen når jeg så tænker tilbage, så kan jeg da godt huske at det var et godt stykke tid før jul ;-)

Håber på en dejlig update i dag... bliver spændende at se om din drøm passer eller om I venter jer endnu en lille pige ;-) Men som du selv skriver, så er det ALLERvigtigste at baby har det godt og er sund og rask :D
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Tilbage til Graviditet