BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Lige en opdatering :o)

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Lige en opdatering :o)

Indlægaf Frøken J » man, 26. december 2011 22:46

Hej Allesammen.
Først en rigtig glædelig jul, det er godt nok lang tid siden sidst.
Det går rigtig godt her, min kvalme er faktisk helt væk :hello1: Hvilket bare er toltal skønt, det resuterede også i et vægttab på 6 kg de første mdr. Men så er det jo godt jeg har noget og tag af ;-)
Jeg er også ved at have en stor mave, synes den er større end sidst. Men den er sådan lidt slatten i det, ved ikke om det er fordi det er anden graviditet. Første gang var den mere strammet op. Men synes den er flot når jeg har vente bukser på.
Vi skal til scanning igen d. 10 januar, håber vi kan se kønnet. Min mor er 120 % sikker på at det er en pige. Hun bliver ved med at sige til vores søn at han skal have en lillesøster, han kan heldigvis ikke helt forstå hvad hun snakker om. Folk de er f..... så kloge nogle gange :roll:
Håber snart jeg kan begynde at mærke den lille bebs :-)
Hvis vi ikke snakkes ved inden, så god nytårs aften til jer alle :occasion7:

Hilsen Frøken J
Billede

Billede
Frøken J

Geografisk sted: Midt og vestjylland

Re: Lige en opdatering :o)

Indlægaf Katten » ons, 28. december 2011 14:25

Glædelig jul til dig også :santa:

Hvor er det dejligt at høre at det hele går godt og skønt at kvalmen er væk nu, den må virkelig have været slem. Jeg går selv og venter på at slippe af med min, håber ikke det vare længe nu for det er godt nok trættende at den bare kommer når det passer den.
Tillykke med din store mave, det er bare så skønt :D
Uha så er der jo ikke længe til, bliver spændende at se den lille igen og så må den heller opføre sig ordentligt så I kan se hva køn det bliver ;-) Der kan vel heller ikke være længe til at den begynder at gøre opmærksom på sig selv, hvor bliver det altså spændende, glæder mig til jeg når så langt hen :D

Du må også have et fantastisk nytår og få sat det nye år godt i gang ;-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Tilbage til Graviditet