BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Kvalme

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Kvalme

Indlægaf Frøken J » man, 10. oktober 2011 18:48

Hej Piger

Jeg er godt nok begyndt at få meget kvalme, har mere eller mindre haft det hele dagen.
Da jeg ventede min søn var det overhovedet ikke på denne måde. Jeg havde lidt kvalme, det var nærmere en mindre appetit.
Men jeg skal da lige love for at jeg har det skidt denne gang. :-(
Træthed, kvalme og hovedpine :???:

KH Elisabeth
Billede

Billede
Frøken J

Geografisk sted: Midt og vestjylland

Re: Kvalme

Indlægaf babyskruk » man, 10. oktober 2011 19:45

Jeg har det heldigvis ikke så skidt (endnu) men er plaget af lettere kvalme, udtalt træthed, svimmelhed, en slem forstoppelse og meget ømme bryster :) føler mig bare priviligeret over ikke at have det værre end jeg har. Og det mirakelbarn der kommer ud af det hjælper også på at kunne nyde graviditeten
Billede
babyskruk

Indlægaf Frøken J » tirs, 11. oktober 2011 18:17

Gik lige i gemmeren i aftes. Fandt det der hedder sea band. Det er nogle håndledsbånd med en knop på. De bruges mod transport syge. Har haft dem på hele dagen, og har ingen kvalme haft i dag.... Total fedt :razz:
Men måtte også have dem på hele dagen, men hvis det hjælper er det lige meget.
Skal i aften til massør. Har nemlig også haft en del hovedpine. Håber hun kan hjælpe mig ;-)

Synes det er så fedt at i endelig er gravid, er rigtig glad på jeres vejne :hello1:
Billede

Billede
Frøken J

Indlægaf babyskruk » tirs, 11. oktober 2011 19:24

Frøken J skrev:Gik lige i gemmeren i aftes. Fandt det der hedder sea band. Det er nogle håndledsbånd med en knop på. De bruges mod transport syge. Har haft dem på hele dagen, og har ingen kvalme haft i dag.... Total fedt :razz:
Men måtte også have dem på hele dagen, men hvis det hjælper er det lige meget.
Skal i aften til massør. Har nemlig også haft en del hovedpine. Håber hun kan hjælpe mig ;-)

Synes det er så fedt at i endelig er gravid, er rigtig glad på jeres vejne :hello1:

mange tak for de søde ord :) ja dét er så fedt at jeg endelig er gravid efter 4 års kamp for at blive det :) nyder det også helt vildt og er ved at gå til af spænding over snart at skulle se bebsens hjerte banke for første gange :)
Billede
babyskruk

Indlægaf Frøken J » ons, 12. oktober 2011 16:43

Har det på samme måde. Håber også vi kan se hvad køn det er ;-)
Da vi var til første scanning med vores søn, begyndte jeg at græde. Man kan jo ikke se eller mærke man er gravid (foruden kvalme). Så jeg blev helt overvælet da jeg så den lille bitte baby rode rundt :love4:
Har i fået en tid til scanning???
Billede

Billede
Frøken J

Indlægaf babyskruk » ons, 12. oktober 2011 18:47

ja fik en scanning den dag de ringede og sagde blodprøven var positiv. skal til scanning d 20 oktober. glæder mig bare til at få det overstået. glæder mig til at se babyen og til jeg kommer langt nok hen til at jeg kan begynde at købe ting til bebsen :)
Billede
babyskruk

Tilbage til Graviditet