BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Kvalme og opkast

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Kvalme og opkast

Indlægaf dat » fre, 15. april 2011 16:27

Ja, så kom det desværre igen. Sidst jeg var gravid døjede jeg med samme indtil 7. måned. Jeg er idag kun seks uger henne og de sidste dage har været rædsomme. Kvalme og opkast om dagen og sågar opkast om natten, or jeg vågner m massiv kvalme. Oveni ligger jeg syg med en håbløs forkølelse så jeg har ret ondt af mig selv. Var t akupunktur igår og fik det rigtig skidt men her fra formiddag har det faktisk været ok. Ingen opkast siden morgen. Men det er mega hårdt m halvandet år tumling ved siden. Godt det er påskeferie og min mand også har fri.
Håber i nyder vejret, jeg æigger under en stak af dyner.
Kh Dat
KH Dat
dat

Geografisk sted: Silkeborg

Re: Kvalme og opkast

Indlægaf Annemor » man, 18. april 2011 07:32

Kæreste dat

Jeg håber at du har fået det en del bedre end da du skrev i fredags...
Din stakkel, hvis du skal lide af kvalme indtil 7. måned, det må da være frygteligt. Du har vel prøvet alverdens ting for at slippe af med kvalmen... jeg lider heldigvis kun sjældent af kvalme, så jeg tager det bare lidt roligt den dag, og så sørger for at få sovet lidt, det hjælper altid og så det med ikke at spise for store portioner. Jeg vil hellere gå at småspise hele dagen.

Håber du har fået det bedre...

Kærlige tanker fra Annemor
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Re: Kvalme og opkast

Indlægaf Blomsterpigen » man, 18. april 2011 09:06

Åh din stakkel, hvor har jeg ondt af dig. Kan selv huske hvor ulidelig kvalmen var, selvom det lyder som om at din er værre ..
Jeg håber for dig at den stopper inden alt for længe, så du ikke skal døje med kvalme næsten hele din graviditet.

God påske, trods sygdommen.. :)
Blomsterpigen
Med englebarnet Silas <3 Du vil aldrig blive glemt.

Mor til den lækreste lille babydreng <3
Blomsterpigen

Geografisk sted: Silkeborg

Tilbage til Graviditet