Ja, jeg er bestemt ikke flittig herinde under denne graviditet, men jeg må sige at jeg er helt ekstremt plaget af opkast og kvalme denne gang. Da jeg var gravid med min datter syntes jeg, det var slemt med megen opkast, men denne gang er det bare værre, og jeg er nu i 15. uge og er faktisk ved at være bundfortvivlet over ikke at spore tegn på bedring. Jeg er deltidssygemeldt fra mit job, da jeg ligger og kaster op om formiddagen og er helt færdig, og det bliver bare ved og ved og ved.... Igår kun tre gange opkast om formiddagen med så absurd voldsom og massiv kvalme fra morgen til aften at jeg ikke ved, hvad jeg skal stiolle op. Har prøvet alt, har bare brug for, det klinger af snart. Har været plaget siden 5. uge og har siden da gået til akupunktur to gange ugentlig. Denne gang (modsat sidste gang) har det dog tilsyneladende ikke den store ffekt, men jeg tør simpelthen ikke stoppe af frygt for, om jeg så tilter helt og det bliver værre.
Jah, undskyld mit sure opstød, jeg har bare så enormt svært ved at glæde mig over gravisitetetn når jeg har det så ekstremt fysisk dårligt, at det er svært at få en hverdag (selv på deltid) med en lille pige til at fungere. Trænger måske bare til et opmuntrende spark, men lige idag er det bare ved at ramle for mig.
KH Dat