BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Kvalme 24/7

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Kvalme 24/7

Indlægaf Mulle » tors, 11. november 2010 09:11

Så er kvalmen også kommet her og har det hele tiden også om natten. Har været hjemme i 4 dage nu fordi jeg er total tappet for energi og kan ingenting uden at blive dårlig. Skal til lægen i dag til første gravidtetsundersøgelse og have lavet vandrejournal og så tage en snak men lægen om mit kvalme og manglende lyst til mad.
MVH Mulle
Mulle

Re: Kvalme 24/7

Indlægaf Snorre » tors, 11. november 2010 21:30

Puha, du lyder til at være hårdt ramt, din stakkel! :-( Mon lægen havde nogle forslag til, noget du kan gøre, så du ikke lider så meget?? For det er jo helt overskueligt at ligge der, og ikke vide hvornår det bliver bedre ....
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Mulle » fre, 12. november 2010 20:41

Tak Snorre for din opbakning det er virkelig rart. Hvordan GÃ¥r din gravidtet??
Opdatering: Var til 1 gravidtetsundersøgelse igår og fik en rigtig god snak med lægen. Hun foreslog at jeg kunne blive deltidssygemeldt men i første omgang skal jeg have akupunkturbehandling på onsdag for at se om det kan hjælpe- hvilket jeg meget håber at det gør for det her er bare for meget til at kunne leve med det.
Men noget helt andet der er vist en skrøne som siger at meget kvalme hele tiden kan være fordi at man venter en pige hvilket godt kunne være sandt for med vores første barn som er en dreng havde jeg kun kvalme om aftenen. Kunne da være rigtig dejligt at have en af hver så det må vi håbe at den sene scaning kan vise kønnet på barnet.
Glæder mig allerede til nakkefoldscaningen og at se at der er liv derinde.
MVH Mulle
Mulle

Indlægaf HeidiBH » fre, 12. november 2010 21:24

Æv at du har kvalme... Håber akupumktur hjælper..

Tror vidst det er en skrøne.. For jeg havde ikke ret meget kvalme, og vi fik en pige.. Jeg havde dog også hørt at meget kvalme betød en dreng eller tvillinger..

Tror bare man må væbne sig med tålmodighed, eller så kan man snyde lidt med en kønstest ;-)
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Mulle » lør, 13. november 2010 11:33

Til HeidiBH
Ja det er øv at have kvalme men det er rart at vide at det går over igen men har været god angrebet denne gang. Ang hvilket køn der kan give mest kvalme så må der bare ikke være tvillinger det er nok det eneste vi ikke ønsker os men klarer den nok også hvis det viser sig at være sådan. Hvad mener du med en kønstest???
MVH Mulle
Mulle

Indlægaf Snorre » lør, 13. november 2010 14:48

Mulle skrev:Tak Snorre for din opbakning det er virkelig rart. Hvordan GÃ¥r din gravidtet??

Min graviditet går rigtig godt, tak :-) Når der ingen problemer er, er det ret hyggeligt at gå rundt og være gravid :-)
Det lyder godt med akupunkturen. Jeg ville også prøve lidt af hvert, hvis det var mig, der døjede med kvalme.
Håber at det snart bliver bedre, så du kan vende tilbage på dit arbejde igen på fuld tid.
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf ønsker-familie » lør, 13. november 2010 18:30

Jeg vil også sige, at det er en skrøne, at man venter sig en datter, hvis man har meget kvalme. Jeg døjede utrolig meget med kvalme allerede fra uge 5 og 4 måneder frem. Blev faktisk sygemeldt, så slemt var det :-(. Var så ked af at jeg ikke kunne glæde mig over graviditeten...
Kvalmen fortog sig heldigvis efter 4 måneder, men har aldrig forsvundet helt, og den er der stadig on and off.
Og vi venter os en lille prins :-) - som iøvrigt MEGET gerne snart må komme ud nu :-/ :-)
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
Vores dejlige søn nr. 2 blev født torsdag d. 01/03-2012 kl. 17:54
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Indlægaf HeidiBH » lør, 13. november 2010 20:08

Man kan købe en test på nettet, ligesom en graviditetstest som så kan vise kønnet.. Mener Nynne herinde købte en, hvor den viste at det blev en dreng, hvilket passede.. Den er dog vidst ulovlig i Danmark så er nok en udlands hjemmeside hun bestilte den fra..
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf mrsma » man, 15. november 2010 11:16

Åh stakkels dig- kender det alt for godt, min kvalme har dog heldigvis fortaget sig lidt- og kom i min ferie- så det er ikke gået udover mit job.

Jeg forsøgte med alt muligt der skulle hjælpe, men fandt til sidst ud af at ristet franskbrød med smør og i meget små stykker kan jeg holde i mig om morgnen, og så skal jeg helst sidde lidt bagefter så fortager det sig. jeg kastede også lidt op, og det var faktisk en befrielse bagefter, for så havde jeg det godt og kunne spise lidt.

Håber det snart bliver bedre for dig- især fordi man ikke rigtig nyder at være gravid når man er skidt..
mrsma

Tilbage til Graviditet