BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Kontrol på sygehus!

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Kontrol på sygehus!

Indlægaf Minialdo » tirs, 12. februar 2008 13:43

Jeg havde natten til i går haft en del plukveer og mens agtige smerter og kontaktede derfor min læge i går, som videresendte mig til kontrol på sygehuset.
Her blev jeg lyttet på og undersøgt af en jordemoder, som fandt hjertelyd og alt normalt.
Jeg fik så tildelt en seng og lå så her og ventede på en læge i 1 ½ time. :sleepy2:
Lægen som jeg kendte ude fra gynækologisk klinik scannede mig via skeden for at sikre sig at livmoderhalsen ikke var påvirket af plukveerne. Alt så helt fint og normalt ud. Hun fortalte at de var yderst tilfreds når bare livmoderhalsen var 25 mm og min var 54 mm, så ganske fint. Nej hvor var jeg bare lettet. Lægen mente at de måske var bedst hvis jeg blev sygemeldt resten af graviditeten :-(
Jeg skrev senere sammen med min søster og har netop i dag hørt at hun til en bekendt har udtalt sig om, at jeg godt nok gjorde min graviditet til en sygdom :cry: nej hvor gjorde det bare ondt indeni :cry: Hun ved hvor meget vi har været igennem og da jeg har haft 3 SA begriber jeg ikke at hun kan finde på at sige sådan. Jeg har besluttet mig for at ringe til hende i dag og høre om det virkelig er sandt for nu er jeg både :cry: og :evil: Ja det blev godt nok en lang smøre, men havde bare brug for at få luft.
Mads kom til verden d. 23.6 kl 8.37 ved kejsersnit pga. underkropsstilling
54 cm 4534 g
Minialdo

.

Indlægaf salem » tirs, 12. februar 2008 15:24

ej sikke da en dum søster kan godt forstå du vil ringe til hende og spørge efter en forklaring.
Billede
salem

Geografisk sted: vejle

Indlægaf brud2008 » tirs, 12. februar 2008 16:24

hejsa,ja det var da en meget dumkommentar din søster kom med.Du har været uheldig ja,men vi kan jo nu engang ikke selv bestemme om vi får en ukompliceret graviditet.og med din forhistorie burde hun vide bedre,hun fremstår ihvertfald som en skidt søster,håber alt løser sig for dig og du nu kan nyde resten af din graviditet,med en bekymring mindre.kram
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf Drine » ons, 13. februar 2008 11:00

Jeg er glad for at hører at alt var som det skulle være :D

Syntes at det er en god ide at du konakter din søster, for det den udtagelse var da bestemt ikke fair :evil: og det syntes jeg også at hun skal have af vide. Jeg håber at alt ordner sig..

Knus og tanker
Sandra
33+1
Billede
Brugeravatar
Drine

Indlægaf pivpiv » ons, 13. februar 2008 13:06

Det er dejligt at høre at alt er som det skal være.

jeg synes det er en kanon ide at få snakket med din søster for det er bare ikke ok det hun har gjort og det er bedre at få snakket ud om tingene end at gå og koge i lang tid over det.

Jeg håber snakken hjalp og hun ændrer syn på sagen.

held og lykke
knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

.

Indlægaf salem » ons, 13. februar 2008 13:35

glæder mig til at høre hvad søsteren sagde da du ringde til hende.
Billede
salem

Indlægaf Minialdo » tors, 14. februar 2008 17:42

Jeg fik snakket med min søster samme dag.
Hun benægtede at hun havde sagt det og var ked af, at jeg havde hørt, at hun skulle have sagt sådan. Dog sagde hun, at hun på et tidspunkt havde sagt at nogle mennesker gør det til en sygdom, men ikke at jeg gjorde.
Jeg tror virkelig at hun talte sandt, for hun var oprigtig ked af det og overrasket. SÃ¥ vi er ok.
Skal nu til læge i morgen kl. 10.30 og snakke om videre forløb mht. sygemelding.
Mads kom til verden d. 23.6 kl 8.37 ved kejsersnit pga. underkropsstilling
54 cm 4534 g
Minialdo

.

Indlægaf salem » tors, 14. februar 2008 19:02

godt at i har det godt sammen igen du g din søster, hvis din graviditet ikke kører på skinner er det ikke rart os at skal uvnenner med sin søster
Billede
salem

Tilbage til Graviditet