BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Katrine-mor

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Katrine-mor

Indlægaf Snorre » tirs, 17. maj 2011 11:03

Så er det i morgen, du har termin, Katrine-mor! Det er godt nok spændende :-)
Måske din fødsel allerede er gået igang? Ellers ville jeg bare lige ønske dig held og lykke. Skønt det gør ondt, håber jeg også at du kan nyde den store oplevelse :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Katrine-mor

Indlægaf Blomsterpigen » tirs, 17. maj 2011 12:44

Iih hvor spændende!!! :)
Du får også lige et held og lykke herfra...
Glæder mig til en update og god fødsel (hvis du ikke allerede har født) ;)
Blomsterpigen
Med englebarnet Silas <3 Du vil aldrig blive glemt.

Mor til den lækreste lille babydreng <3
Blomsterpigen

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Katrine-mor » ons, 18. maj 2011 09:36

Hvor skønt at komme herind på sin terminsdag og se, at der allerede er oprettet en tråd i ens "navn" :D

Ja, så blev det dagen, hvor der står 40+0 på min ticker... meeeen det ved baby boy vist ikke, for han hygger stadig rundt i sin etværelses på trods af, at han står fast i bækkenet :lol:
Han prøvede ellers lige at snyde sin mor i går med at starte en serie regelmæssige plukkeveer/modningsveer, som varede fra 5.45 i går morges og hele resten af dagen... så der troede vi lige.
I nat var der dog ingenting og jeg sov natten igennem, og her til morgen er jeg bare øm og træt i krop og mave.
Så.... jeg må vente pænt, selvom jeg er MEGET utålmodig ;-)
Håber dog at de mange plukkeveer/modningsveer har været med til at gøre "noget" dernede, så jeg krydser fingre for, at der sker noget inden jeg skal til overtidstjek/igangsættelses-samtale d. 24/5.

Til jer, der har født før, hvor lang tid gik I så over med Jeres børn (hvis I overhovedet gik over tid)?

Knus her fra "ventesalen"
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf Mulle » ons, 18. maj 2011 09:56

Hej Katrine-mor
I min første gravidtet gik jeg 14 dage over tiden og blev sat igang, men jeg havde faktisk ingen plukveer eller noget aom helst i de sidste uger inden jeg fødte og jeg endte med et akut kejsersnit så tror at den gravidtet på forhånd var dømt til at ende sådan. I denne gravidtet (er i dag 35+4 uger) har jeg mange plukveer og er besværet af maven her i sidste del af gravidteten. Så jeg er glad for mine plukveer selvom det gør ondt og er ubehagelige. Ser det som et tegn på at min krop er helt med på hvad det er der skal ske og at det ikke denne gang ender med et kejsersnit.
Jeg håber at dine plukveer også er et rigtig godt tegn på at der snart sker noget og at du snart går i fødsel. Ønsker dig al mulig held og lykke og glæder mig meget til at høre hvordan det går dig. Og alt går da selvfølgelig super godt for din krop viser dig hvilken vej du skal gå.
Hilsen Mulle
Mulle

Indlægaf Snorre » ons, 18. maj 2011 10:54

Jeg gik 6 dage over tid. Jeg havde haft en urolig nat med lidt plukveer. Men om morgenen var det hele ovre igen. I løbet af dagen heller ikke tegn på noget... så mens jeg lavede aftensmad begyndte underlivet at "tynge". og jeg måtte hen og sidde lidt på en stol en gang imellem. Nogle timer efter kunne jeg godt mærke, hvor det bar henad. Der begyndte det også at gøre ondt. Så gik det hele ellers sin gang - og næste morgen var lillemanden født :-)

HÃ¥ber din krop kommer igang af sig selv :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Annemor » ons, 18. maj 2011 15:57

Uuuuhhhh jeg kan tydeligt huske da "DAGEN" endelig kom -og der ingenting skete....

Jeg var dybt skuffet, selvom jeg selvfølgelig godt vidste at det kunne ske.
Ved 1. graviditet blev læger, jordemødre og scanningslæger aldrige enige om den endelig terminsdag, så det er svært at vide om han kom til tiden eller ej...
Ved 2. graviditet måtte jeg gå hele 7 dage over tiden, og det var psykisk hårdt. Selvfølgelig vægtede maven også, men jeg var værst ramt psykisk... ikke at jeg var dårlig eller noget, var bare meget opgivende og kunne ligge i sengen hele dagen. Trætheden tog også til i styrke...

Ved begge graviditeter er jeg vågnet om morgenen og sagt til kæresten at det bliver snart og begge gange er de født efterfølgende morgen...

Jeg sender dig kærlige tanker -og glæd dig bare, det er hårdt, det gør ondt og det er SÅ fantastisk når det er overstået.... :lol:
Billede
Billede
Billede
Annemor

Geografisk sted: Sjælland

Indlægaf Stinna30 » ons, 18. maj 2011 20:13

Jeg gik fem dage over tid, men fødslen gik i gang 40+4. I ugen op til havde jeg småveer - dog ret kraftige, så havde også ondt i maven ligesom dig - og da jeg var til tjek mandag (dagen før fødslen gik i gang) var min livmoderhals fuldstændig udslettet, så det er nok det plukkeveerne også er i gang med hos dig :D

Rigtig god fødsel :wav:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Tilbage til Graviditet