BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Kærestens tøj

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Kærestens tøj

Indlægaf Katten » fre, 09. december 2011 21:10

Ja så måtte jeg her til aften kaste håndklædet i ringen :lol: Jeg synes jo det er meget tidligt at skifte til ventetøj, især når jeg kun er 10-11 uger henne, men puha hvor mine busker strammer ;-) Har ellers brugt alle mine "slap af bukser", men de er sgu ikke så afslappende af have på mere når man føler at maven bare bliver mast.
Da jeg ikke har andre bukser jeg kan bruge og min kæreste vist er lidt træt af at høre på at mit tøj strammer, fandt han et par joggingbukser frem jeg kan låne, tror mest han gjorde det som en joke, men bukserne passede sgu meget godt, har ingen problemer med at holde dem oppe, til stor morskab for ham :lol: Så nu har jeg dem jeg kan gå med og så må jeg virkelig se at komme ud og få købt et par ventebukser ;-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Re: Kærestens tøj

Indlægaf babyskruk » fre, 09. december 2011 21:13

kunne sagtens selv have hoppet i ventebukserne da jeg var omkring 10/11 uge men ventede til 13+3 hvor jeg overgav mig til ventebukser og da jeg fandt ud af hvor behagelige de var og hvor pænt de sidder på mig så fortrød jeg at jeg klemte mig i mine for små bukser så længe :) synes også det er en fordel at jeg kan nå og bruge dem i mange måneder før de skal pakkes væk igen :)
Billede
babyskruk

Indlægaf Katten » søn, 11. december 2011 01:12

Så blev der lige købt to nye par bukser i dag, et par rent afslapning og så et par jeans, hvor selve bukserne passer helt perfekt men stoffet om maven er lidt for stort, men det vokser jeg nok snart ind i ;-) Det er helt utrolig så fantastisk behagelige de er, OMG havde aldrig forestillet mig noget lignende efter at have gået med stramme bukser i et par uger nu, det er jo total paradis :lol:
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Indlægaf zoo » søn, 11. december 2011 10:08

Dejligt.....da jeg i sin tid ventede min søn, gik jeg ik mit normale tøj ( en str small/medium) indtil den dag jeg gik på barsel....en måned før termin! Det var ret frustende, ingen troede faktisk på jeg var gravid. Den dag jeg gik på barsel kunne man så liiiii ane en mave......og fødte altså en dreng på 3250 og 52cm halvanden måned senere......
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Katten » søn, 11. december 2011 23:20

Hvor er det bare vildt og må være lidt irriterende, en fin mave er jo en del af det at være gravid.
Her er der snart ikke nogen tvivl tilbage, så det er godt vi snart skal til næste scanning og det er jul lige efter, for kan snart ikke skjule det længere og vil jo gerne at det er en overraskelse når vi fortæller det. Har holdt mig meget isoleret den sidste tid, for at der ikke er nogen der har skullet opdage noget og fordi jeg nogen dage har lidt meget af kvalme og træthed og derfor ikke følt mig særlig selskabelig ;-) Glæder mig til at det bliver gjort offentligt og til at jeg slipper helt af med disse gener, så jeg rigtig kan nyde min graviditet :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Tilbage til Graviditet