Kan slet ikke tro det, og det er bestemt helle ikke gået op for mig endnu:-) Nogen gange har jeg næste lyst til at tage en test bare for at se de 2 strege for mig igen:-D
Har været ved lægen 2 gange og han mener at jeg er ca i uge 6 eller 7. Det er helt uvirkelig på den gode måde:-D
Nu skal jeg bare vente på at jeg kan fortælle min familie det og synes også den vente er lang... Håber jeg kan holde mundindtil jeg har været til den første skaning:-/
Tænker hele tiden hvordan min familie reagere og det synes jeg er for ung og synes jeg skulle ha vente til jeg havde fået en uddannelse, eller de bliver hammer glade og tud brøler af glæde:)??
Følelsen i min mave er underlig. Det hiver, niver og strækker. Har ikke morgenkvalme, men det komme ligeså stille op af dagen, især om eftermiddagen:-/ Er begyndt at være meget træt og aften og så er jeg begyndt med at jeg skal tisse om natte.
Er begyndt at tænke noget over at der kan jo kan være noget galt, for det synse jeg man høre så tit. Enter at folk mister eller der er noget galt. Men prøver så meget muligt at tænke positiv og være glad. Det er en unik følelse i min krop:-D Håber alt er bare tip top til skaningen:-D
Rigtig go uge