BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Jubiiiii JEG ER GRAVID

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Jubiiiii JEG ER GRAVID

Indlægaf kamilla87 » ons, 06. juli 2011 22:28

Jubii, positiv test:-D

Kan slet ikke tro det, og det er bestemt helle ikke gået op for mig endnu:-) Nogen gange har jeg næste lyst til at tage en test bare for at se de 2 strege for mig igen:-D

Har været ved lægen 2 gange og han mener at jeg er ca i uge 6 eller 7. Det er helt uvirkelig på den gode måde:-D

Nu skal jeg bare vente på at jeg kan fortælle min familie det og synes også den vente er lang... Håber jeg kan holde mundindtil jeg har været til den første skaning:-/

Tænker hele tiden hvordan min familie reagere og det synes jeg er for ung og synes jeg skulle ha vente til jeg havde fået en uddannelse, eller de bliver hammer glade og tud brøler af glæde:)??

Følelsen i min mave er underlig. Det hiver, niver og strækker. Har ikke morgenkvalme, men det komme ligeså stille op af dagen, især om eftermiddagen:-/ Er begyndt at være meget træt og aften og så er jeg begyndt med at jeg skal tisse om natte.

Er begyndt at tænke noget over at der kan jo kan være noget galt, for det synse jeg man høre så tit. Enter at folk mister eller der er noget galt. Men prøver så meget muligt at tænke positiv og være glad. Det er en unik følelse i min krop:-D Håber alt er bare tip top til skaningen:-D
Rigtig go uge ;-) Hilsen den gravid (lyder helt underligt når jeg siger det)thi
kamilla87

Re: Jubiiiii JEG ER GRAVID

Indlægaf lj0104 » tors, 07. juli 2011 12:52

STORT TILLYKKE.............
Positiv GT 14/1-10
Dødt foster til NF og MA 1/3-10
Positiv GT 15/11-10

Billede
Gratis graviditetstest
lj0104

Geografisk sted: Ringsted

Indlægaf Mor til Alma » søn, 17. juli 2011 13:46

Tillykke med graviditeten...

håber at alt kommer til at gå som det skal :lol:
Billede
Mor til Alma

Indlægaf pivpiv » søn, 17. juli 2011 15:28

Stort tillykke :) Hvor er det bare dejligt at læse.
Ja bekymringerne vokser med barnet og sådan bliver det ved ;)
Knus
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf kunstfotograf » fre, 18. november 2011 08:22

baby-billeder.jpg
baby-billeder.jpg (40.56 KiB) Vist 110 gange
fantastiske-børneportrætter.jpg
fantastiske-børneportrætter.jpg (149.79 KiB) Vist 110 gange
Tillykke til alle jer som er gravide, har født en baby eller som har adopteret et barn...

Hvis i kunne tænke jer at forevige jeres skønne maver, nyfødte små babyer eller dejlige børn i har adopteret, vil jeg meget gerne lave nogle fantastiske kunstneriske billeder til jer...

Prisen for en fotografering er kr. 1295,- og herefter koster hvert billede du vælger kr. 299,- pr. stk. inkl. billedbehandling og printet på lækkert fotopapir i sort hvid, farve eller med nedtonede farver. Se mere her http://kunstfotograf.dk/priser/

Se mit billedgalleri her http://kunstfotograf.dk/priser/
Vedhæftede filer
foto-på-lærred.jpg
foto-på-lærred.jpg (44.48 KiB) Vist 110 gange
kunstfotograf

Indlægaf Xenias mor » fre, 18. november 2011 09:14

Godt gået :-) og hjertelig tillykke. Så fantastisk for jer at det endelig lykkes. Og er det ikke bare en dejlig utrolig god fornemmelse i kroppen. Alt skal nok gå godt,,,tro du på det,,,det er man jo nød til :-) glæder mig til din første scanning så får du lidt mere ro på :-) krammer
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Tilbage til Graviditet