BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

jubiii så kom jeg endelig i denne gruppe

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

jubiii så kom jeg endelig i denne gruppe

Indlægaf peace » søn, 19. september 2010 14:27

Hej alle sammen :razz:

Så fik jeg endeligt lov til at komme i denne gruppe.. testede tydeligt positivt igår :-) :-) er så lykkelig er kun i 6 uge så jeg holder min begstring lidt tilbage kan jeg mærke men kvalmen den er der puhaaaa ik rart men fandt ud af at gulerødder det kan holde det lidt tilbage.... nogen som ved hvor langt tid man kan forvente dette skal stå på ???

Kærlige hilsner
Peace
forsøgt siden juni 2008
mand fejler intet, sædprøver super
kvinde: Fejler umiddelbart intet?? afventer indkaldelse til kiggertundsøgelse af æggeleder osv.
peace

Re: jubiii så kom jeg endelig i denne gruppe

Indlægaf ønsker-familie » søn, 19. september 2010 14:56

Stort tillykke med graviditeten :-)
Hvor er det dejligt for jer.

Min kvalme begyndte 4 dage efter jeg stod med en positiv test. Så det var lige omkring uge 5. Og den stoppede først (sådan da), da jeg var omkring uge 16-17... Jeg kastede ikke så tit op, og det gjorde det jo ikke bedre. For det hjælper jo ofte, hvis man lige kaster op. Men det gjorde jeg kun cirka én gang om ugen. Ellers lå jeg med kvalme 24/7. Virkelig slemt.
Sagde til manden, at hvis den her graviditet ikke lykkedes, så ville jeg ikke være gravid igen. Så kunne vi adoptere i stedet for :-D

Kvalmen forsvandt heldigvis igen omkring uge 16/17. SÃ¥ jeg havde kvalme i 11 til 12 uger sammenlagt.
Jeg kunne dog stadig får "ture" i løbet af dagen, hvor jeg fik kvalme. Men havde det ikke 24 timer i døgnet mere.

Omkring uge 30 begyndte jeg at få morgenkvalme. Og nu - i 33. uge - har jeg morgenkvalme hver morgen, og så løbende on and off i løbet af dagen. Kaster op cirka 1-3 gange om ugen.
Men kvalmen er heldigvis ikke HALVT så slem som i første trimester. Jeg kan i det mindste foretage mig noget nu ;-)

SÃ¥ for mit vedkommende er kvalmen aldrig stoppet HELT.

Men det er jo vidt forskelligt fra kvinde til kvinde. Min mor, mormor og mostre havde ikke kvalme eller noget under deres graviditeter. Og kun 2 af mine veninder havde det. Og det var kun i starten af deres graviditeter :-)

Men bare fordi jeg har haft det sådan i denne graviditet, er det jo ikke sikkert at det er sådan igen næste gang :-). Det håber jeg i al fald ikke - og regner heller ikke med det ;-)

Puha - et langt indlæg herfra :-D

Endnu engang STORT tillykke med din graviditet :-).
Håber, alt vil gå super skønt for jer :-) :-) :-)
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
Vores dejlige søn nr. 2 blev født torsdag d. 01/03-2012 kl. 17:54
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Indlægaf HeidiBH » søn, 19. september 2010 15:11

Hejsa..

Og velkommen til denne skønne gruppe.. Et stort tillykke med de to streger..

Med henyn til kvalme var jeg rimelig heldig.. Havde lige uge 6-7 mener jeg som var slemme hvor jeg svor at jeg ikke ville være gravid igen ;-) Slap for opkast, men syntes bestemt ikke det var sjovt.. Men har ikke rigtig haft det siden... Der kommer nogle små kvalmeture nu engang i mellem, men ved lige at lægge sig og slappe lidt af så forsvinder de igen efter et par timer..

Håber ikke det er noget du skal døje for meget med.. Knækbrød og appelsiner virkede for mig når det var værst ;-)

Men endnu engang tillykke med de to streger.. :D

Knus
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Snorre » søn, 19. september 2010 17:35

Hov, så er du allerede smuttet herover - tillykke igen, Peace :-)
Jeg kan til gengæd ikke rigtig svare dig på dit spørgsmål. For jeg har slet ikke haft kvalme overhovedet :cool:
Havde en periode hvor bestemte lugte i køkkenet fik mig til at miste appetiten, men det blev ved det.
Så håber at din kvalme også hurtigt fortager sig, for det gør det lidt lettere at nyde graviditeten.
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Graviditet