Stort tillykke med graviditeten

Hvor er det dejligt for jer.
Min kvalme begyndte 4 dage efter jeg stod med en positiv test. Så det var lige omkring uge 5. Og den stoppede først (sådan da), da jeg var omkring uge 16-17... Jeg kastede ikke så tit op, og det gjorde det jo ikke bedre. For det hjælper jo ofte, hvis man lige kaster op. Men det gjorde jeg kun cirka én gang om ugen. Ellers lå jeg med kvalme 24/7. Virkelig slemt.
Sagde til manden, at hvis den her graviditet ikke lykkedes, så ville jeg ikke være gravid igen. Så kunne vi adoptere i stedet for :-D
Kvalmen forsvandt heldigvis igen omkring uge 16/17. SÃ¥ jeg havde kvalme i 11 til 12 uger sammenlagt.
Jeg kunne dog stadig får "ture" i løbet af dagen, hvor jeg fik kvalme. Men havde det ikke 24 timer i døgnet mere.
Omkring uge 30 begyndte jeg at få morgenkvalme. Og nu - i 33. uge - har jeg morgenkvalme hver morgen, og så løbende on and off i løbet af dagen. Kaster op cirka 1-3 gange om ugen.
Men kvalmen er heldigvis ikke HALVT så slem som i første trimester. Jeg kan i det mindste foretage mig noget nu

SÃ¥ for mit vedkommende er kvalmen aldrig stoppet HELT.
Men det er jo vidt forskelligt fra kvinde til kvinde. Min mor, mormor og mostre havde ikke kvalme eller noget under deres graviditeter. Og kun 2 af mine veninder havde det. Og det var kun i starten af deres graviditeter

Men bare fordi jeg har haft det sådan i denne graviditet, er det jo ikke sikkert at det er sådan igen næste gang

. Det håber jeg i al fald ikke - og regner heller ikke med det

Puha - et langt indlæg herfra :-D
Endnu engang STORT tillykke med din graviditet

.
Håber, alt vil gå super skønt for jer