BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Jeg har taget på :)

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Jeg har taget på :)

Indlægaf babyskruk » ons, 30. november 2011 21:31

Som i jo ved er mit stofskifte en evig irriterende faktor og da jeg i forvejen ligger på grænsen til undervægt (igen!!) så må jeg endelig godt begynde at tage lidt på. Spiser og spiser men det er ikke nemt med et stofskifte som mit for så skal der virkelig spises i bund for bare at fastholde vægten og endnu mere for at tage på og samtidig har jeg bare ingen appetit haft i langt over 6 mdr nok nærmere er år ca. Men endelig er min appetit vendt tilbage og det er nu ikke længere en kamp at nå at spise nok og oven i det har jeg endelig taget lidt på :)

Godt nok kun 300 gram men det er da et skridt i den rigtige retning specielt nu jeg har brugt evigheder på øge min vægt og komme ind i en god rytme så jeg får spist nok i løbet af en dag :) Så håber vi bare stofskiftet lader være med at drille mere og at vægten fortsætter med at stige :) Hvor er det bare fedt at være mig lige idag :razz:

p.s. var forresten en pæn del undervægtig inden vi startede i behandling og har virkelig kæmpet for at nå en mere ideel vægt så er glad for jeg endelig er begyndt at tage på igen efter at have smidt 4 af de kilo jeg har taget på efter fertilitetsklinikken var tilfreds med min vægt.
Billede
babyskruk

Tilbage til Graviditet