BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Jeg har født :o)

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Jeg har født :o)

Indlægaf Katrine-mor » fre, 27. maj 2011 12:42

Kære piger,

SÃ¥ kan jeg endelig kalde mig MOR :D Eller det vil sige... det har jeg kunnet i en uge nu :D

Jeg fødte en dejlig søn på 3950 gram og 54 cm fredag d. 20. maj (kun to dage over termin...dygtig dreng), og det er bare STOR kærlighed ved første blik :D
Han er bare så smuk og dejlig, og ligner sin far rigtig meget... ihhhhh jeg er så forelsket!!!!!!!!
Det var den mest fantastiske følelse at få ham op på maven efter fødslen, og min mand og jeg tudede af lykke over at han endelig var kommet ud til os.

Det var en lang og hård fødsel, da han stod skævt i bækkenet og derfor ikke kunne trænge ordentligt ned.
Men ud kom han, og jeg slap med et lille klip og et par meget små bristninger.
Vi kom hjem efter to dage på barselshotel, og det går så godt med amningen at han kun var 50 gram under sin fødselsvægt, da sundhedsplejersken var på besøg i dag :alien: Vi nyder dagene sammen med vores søn og glemmer jo nærmest alt omkring os, fordi vi er så opslugte af ham ;-)

HÃ¥ber I har det rigtig godt derude... god weekend :-)

Stort kram
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Re: Jeg har født :o)

Indlægaf Katten » fre, 27. maj 2011 13:03

Tillykke med jeres nye titler som forældre, så bliver det bare ikke større :wav: Hvor er han dygtig sådan at komme til tiden, håber han fortsætter den gode stil :blob3: :blob2: :blob8:
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf pivpiv » fre, 27. maj 2011 14:24

Kæmpe stort tillykke :)
Det hele lyder bare som et drømme forløb, jeg glæder mig til at høre meget mere om jeres lille søn.
Alt godt kommer til den der venter...... jeg gider ikke vente mere!
pivpiv
Site Admin

Indlægaf m83 » fre, 27. maj 2011 14:49

Du får også lige et stort tillykke herinde på gravid siden :-)
[url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/qea9p2.png[/img][/url]
Brugeravatar
m83

Indlægaf Stinna30 » fre, 27. maj 2011 18:41

Weeee, kæmpe tillykke med guldklumpen :wav:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf stinapigen79 » fre, 27. maj 2011 19:12

tillykke med ham
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Snorre » fre, 27. maj 2011 20:16

Jubiiii .... stort tillykke, Katrine-mor! :-) Havde godt luret, at det nok skete kort efter din termin, da du var meget passiv herinde :-)
Det lyder som om I har haft en rigtig god oplevelse. Og nyd at være inde i den der lykke-oste-klokke I bor i lige nu :-) Det er en tid, der aldrig kommer tilbage.
Glæder mig meget til at se billeder :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Blomsterpigen » lør, 28. maj 2011 12:06

Stort tillykke med den lille dreng :) Hvor er det dejligt at høre at alt bare går som det skal. Fik helt tåre i øjnene af at læse dit indlæg :)
Mine hormoner er helt ude af kontrol og glæder mig sådan til jeg om få måneder får min søn at se :)
Blomsterpigen
Med englebarnet Silas <3 Du vil aldrig blive glemt.

Mor til den lækreste lille babydreng <3
Blomsterpigen

Geografisk sted: Silkeborg

Indlægaf Katrine-mor » lør, 28. maj 2011 19:55

Taaaaaaaaaaaaaak søde piger... jeg er også bare verdens lykkeligste kvinde :D :D :D

Han er simpelthen den skønneste lille dreng. Vi havde besøg af sundhedsplejersken i går og han har kun tabt sig 50 gram fra sin fødselsvægt, så det var rigtig fint :D Vi træner at ligge på maven og det er han dygtig til. Han kan godt løfte hovedet selv i kort tid og dreje det mens han ligger på maven :D

Mor her har fået hul i den ene dut, så der bliver kæmpet lidt med amningen på det bryst, da det gør ONDT :shock: Men allerede i dag er det blevet en smule bedre, så jeg er optimistisk. Heldigvis kører det fint med det andet bryst.
Jer, der er blevet mødre - hvor lang tid gik der før Jeres dutter var hærdede og I kunne amme uden ømhed?
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Katrine-mor

Indlægaf elefantus » søn, 29. maj 2011 13:27

Tillykke med knægten ... dejligt at hører i alle har det godt ;-)
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Lilien » søn, 29. maj 2011 19:43

Hvor er det bare fantastisk at høre, at det hele gik godt. Har bare tænkt så meget på dig/jer :alien:
KÆMPE tillykke med jeres søn, for det er bare helt fantastisk endelig at blive Mor :D
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Stinna30 » man, 30. maj 2011 20:36

Katrine-mor skrev:Jer, der er blevet mødre - hvor lang tid gik der før Jeres dutter var hærdede og I kunne amme uden ømhed?

Der gik vist 4 uger eller sådan noget for mit vedkommende - var flere gange ved at give op, men holdt ud og ammer stadig en gang imellem om morgenen, hvis jeg ikke lige gider stå op med G ;-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf MÃ¥neMarie » tirs, 31. maj 2011 18:29

TIIIIILLLLLYYKKKKKEEEEEE søde, glæder mig SÅ meget til at se ham.. Knuuuuus
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf Katrine-mor » tirs, 31. maj 2011 20:15

Tak Månemarie og i lige måde ;-)

Stinna, uhhhh 4 uger... Det var lang tid! Kan godt forstå du var ved at give op! Jeg har godt nok også været presset når jeg har ammet på det bryst hvor der er hul, men nu er det heldigvis blevet bedre...pyyyha! Den anden dut er ret hærdet nu. Der kan han sagtens ligge og hive lidt i den uden det gør ondt :lol:
Er spændt på hvornår han lærer at amme hurtigt...lige nu kan han godt ligge i 30-60 minutter og guffe (inkl. pauser).
Billede

Katrine-mor

Indlægaf Annette1975 » ons, 01. juni 2011 19:47

Kæmpe tillykke med jeres lille dejlige dreng. Dejligt at høre at i bare nyder det hele. Her tror jeg der gik 3 uger eller lidt mere før mine var hærdede og jeg ikke længere krøllede tæer når hun tog fat.
Billede

Billede
Annette1975

Geografisk sted: Ã…rhus

Næste

Tilbage til Graviditet