af Naddi » fre, 01. februar 2008 11:03
Jah, jeg har det egentlig ret godt.
Jeg er mere tryg i denne graviditet, end jeg var med Elias, som vi jo mistede, utroligt nok. Jeg havde ellers forventet at denne ville blive et helvede, når vi nu for kun 3 måneder siden måtte afbryde den sidste graviditet.
Men det tager jeg som en positiv ting, og nyder hver eneste dag, for tiden går også meget hurtigere denne gang. Et eller andet sted, så tror jeg frygten og angsten kommer senere, for jeg ved jo at de ikke kan se på "lillebrøster" i maven, om den fejler det samme som Elias endnu. Det kommer nok omkring uge 16..
Jeg bliver scannet ca hver 3. uge, for mig egen tryghed. Lægerne mener ikke at denne baby fejler vil fejle det samme, da det ikke er set ske for samme kvinde to gange. Men for mit psykiske helbred scanner de mig ca. hver 3. uge indtil MD scanningen, derefter skal jeg så scannes ca. hver 4. uge, for at holde øje med vægten på lillebrøster.
Jeg skal scannes igen på onsdag.
Jeg vil håbe for dig at du snart går i fødsel, som jeg også skrev i et andet indlæg, så syntes man at når man har nået terminen, så har man udtjent sin pligt, og så må det altså gerne bare gå i gang - Så vi kan møde vores små, men længe ventet, mirakler!
Nadja - Mor til Sebastian fra juli 2002 og Englen Elias fra oktober 2007.