BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Influenza vacc. og stofskiftehenvisning

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Influenza vacc. og stofskiftehenvisning

Indlægaf babyskruk » tirs, 06. december 2011 12:31

så fik jeg sørme for første gang i mit liv en influenza vaccination. Efter at have læst om det på nettet valgte jeg at få den nu de anbefaler man får den som gravid i 2 eller 3 trimester :) Og fik endelig også styr på det med henvisning til gynækologerne som åbenbart er dem der skal følge mig somm gravid med stofskifteproblemer. Så nu er det bare at vente på at høre fra dem. Håber på snarest muligt at få en tid til en snak ang mit stofskifte, om de vil sætte mig på medicin og om jeg skal til ekstra scanninger og i såfald hvornår :) dejligt at få styr på det for det har stresset mig at der ikke var styr på det og at jeg intet aner om hvad der skal ske nu mit stofskifte igen afviger. Dumme stofskifte. Skal heldigvis hen og have det testet igen d 12 dec så håber vi at det holder sig i ro men tvivler på det. Alt tyder på det er på vej til at blive forhøjet igen nu det allerede viser tegn på at afvige på 2 ud af de 3 faktorer de måler på når det kommer til stofskiftet. Så håber på lidt afklaring på den front ang hvad jeg kan forvente og om de vil sætte mig på medicin eller ej. Hader alt den uvished :( Men snart har jeg forhåbentlig noget vished ang hbvad der skal ske freover :)
Billede
babyskruk

Re: Influenza vacc. og stofskiftehenvisning

Indlægaf Xenias mor » tirs, 06. december 2011 22:04

Held og lykke med det hele babyskurk :-)
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Re: Influenza vacc. og stofskiftehenvisning

Indlægaf babyskruk » ons, 07. december 2011 16:43

Mange tak Zenias mor :)
Billede
babyskruk

Tilbage til Graviditet