Pga jeg havde haft mange plukkeveer valgte jeg at nævne dette for lægen, som så lige ville måle min livmoderhals en gang selvom den hele tiden har været helt fin. Den målte hun så til 4 mm, og når jeg hoster osv så er den faktisk ikke eksisterende.
Har haft 2 dage med vehæmmende medicin, da jeg jo kun er i begyndelsen af uge 32, og har fået 2 x lungemodnende behandlinger til tvillingerne, for at forberede dem bedst muligt.
Her til morgen gik det meste af fostervandet så på tvilling 1, og lægerne har besluttet at de ikke vil gøre mere for at forhindre en fødsel.
Det er meget sandsynligt, at vi står til at blive forældre engang i løbet af næste uge, altså i uge 33. Vi har derfor snakket med to børnelæger idag da tvillingerne kun vejer omkring 1600g og er 42/43 cm lange. (Lægerne mener dog, at det er en fin kamp vægt) De vil blive kørt på neonatal afdeling med det samme, hvor vi så skal være indlagt ca 6 - 8 uger, så det bliver et længere ophold her.
Det var ikke lige sådan jeg havde håbet, at det skulle gå - men hver dag tæller pt. også må vi bare få det bedste ud af det.

håber, det hele kommer til at gå super. Har I fundet navne til de små?