BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Indlæggelse... :-(

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Indlæggelse... :-(

Indlægaf Nynne10 » lør, 25. september 2010 08:29

Hej piger.

Hmm ja så kom dagen igår hvor jeg blev indlagt...

Jeg var til kontrol på FG hvor jeg fik kørt strimmel, testet urin, taget BT og scannet indvendigt... BT var alt for højt og scanningen viste at min livmoderhals var afkortet med 1 cm på den sidste uge, så den nu er ca. 4cm. Urinen var der lidt af hvert i bla. protein. Så de valgte at indlægge mig og starte blodtrykssænkende medicin op for at det ikke skal stige yderligere. Har hele tiden frygtet at de ville proppe medicin i mig og ikke nok med det så slog det mig bare helt ud at jeg skulle indlægges :-( Var grædefærdig længe ... :-( Øv men de gør det jo for at passe godt på mig og bebs - det ved jeg godt. Hader bare når jeg ikke er i vante omgivelser :-( Nå men det er nu lørdag morgen og jeg har ikke sovet ret meget i nat - håber det bliver bedre. Står øverst på deres liste over en igangsættelse, men de vil gerne lige at min livmoderhals kommer under 3.5cm... håber der kun går nogle dage så jeg kan komme hjem SAMMEN med lillemanden :-)

HÃ¥ber i andre har det dejligt.
Billede
Nynne10

Geografisk sted: Jylland

Re: Indlæggelse... :-(

Indlægaf HeidiBH » lør, 25. september 2010 08:54

Hejsa..

Ihh hvor surt at du er blevet indlagt, men som du skriver er det jo for din og lillemandens skyld..

Men ihh Nynne.. Tænk at nu får du snart lillefyren at se.. Måske endda her i weekenden.. Det er godt nok spændene... :-)

Krydser fingre for at du snart for lov at møde ham :-)

Knus æg tanker herfra..
Billede
HeidiBH

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Nynne10 » lør, 25. september 2010 08:57

Mange tak HeidiBH :-)

Ja håber det går hurtigt for den skid... livmoderhals med at afkorte sig... Havde scanningen igår nu vist at den var fin kort allerede så var jeg blevet sat igang idag... hmm øv men jeg må vente... Venter med længsel ;-)
Billede
Nynne10

Indlægaf HeidiBH » lør, 25. september 2010 09:24

Ja vente tiden er værst.. Især når man ved det er lige om hjørnet..

HÃ¥ber der snart kommer til at ske noget :-)

Går selv og krydser fingre.. Var ved lægen igår hvor hun mærkede på mig og kunne mærke at min livmoderhals kun bar 1-1/12 cm lang, så hun sagde der var chance for at jeg ikke vil gå alle 40 uger.. Og ihh hvor jeg håber hun har ret ;-)
Billede
HeidiBH

Indlægaf Nynne10 » lør, 25. september 2010 11:37

Åhh hvor dejligt hvis du ikke skal gå hele tiden ud :-)

Jeg har lige fået at vide at jeg må tage hjem indtil imorgen - wii :-) Bliver dejligt at få lidt søvn :-) Men det bedste af det hele er at jeg har fået tid til igangsættelse imorgen tidlig :-)
Billede
Nynne10

Indlægaf HeidiBH » lør, 25. september 2010 12:48

Ja kunne godt nok være super.. Så håber sååå meget...

Ihh hvor fedt :-) Hvor er det stort.. Tænk at du skal møde lillemanden imorgen.. Bliver så stort :-)

Knus
Billede
HeidiBH

Indlægaf Nynne10 » lør, 25. september 2010 16:37

Ja det bliver rigtig stort når han vælger at melde sin ankomst med lidt hjælp ;-) Men tvivler nu på det blover imorgen... tror det tager lidt tid at få min livmoderhals blødgjort, men det er jo ikke til at vide. Men det kan vist tage flere dage... Men bare det at det er igang og at man snart har bettemanden i sine arme er en fantastisk tanke :-)
Billede
Nynne10

Tilbage til Graviditet