BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Implantations-blødning????

Er du gravid eller har du noget hjertet i forhold til emnet graviditet er dette forumet for dig.

Implantations-blødning????

Indlægaf ønsker-familie » man, 20. juni 2011 13:09

Jeg har nogle spørgsmål, jeg håber I er nogen der kan svare på :-)

1 - Havde du implantationsblødning da du blev gravid?

2 - Hvor meget blødte du?

3 - Hvor længe blødte du?

4 - Hvor mange dage FØR forventet menstruation, fik du implatationsblødning?

5 - Havde du murren, niv, stik eller nogle andre følelser i underlivet?

Grunden til jeg spørger, er fordi da jeg igår aftes havde tisset, var der en lille smule lyserødt blod på papiret. Jeg tog et trusseindlæg på. Da jeg gik i seng, var der ikke noget i trusseindlægget og der kom heller ikke noget på papiret da jeg havde tisset. I nat vågnede jeg så ved klokken 01:30 og skulle tisse, og der var en lille bitte smule på papiret igen. I dag har der været en lille brun plet i mit trusseindlæg (mindre end en 25-øre), så det var næsten ikke noget. Og når det er brunt, siger man jo også at det er gammelt blod...
Det har jeg aldrig prøvet før (men én gang skal jo være den første) ;-)
Så jeg tænker bare at min menstruation måske troede at det var NU, den skulle komme, men så fandt ud af "Hov, vent lige. Det er da først på torsdag om 5 dage jeg skal komme". Og derfor fortrød, og gemte sig igen :-)
Men inderst inde, kan jeg jo ikke lade være med at håbe lidt på, at det virkelig var en implantationsblødning. Men aner ikke hvordan eller hvornår de cirka kommer, da jeg ikke har haft dem før under mine andre graviditeter...

Håber, der er nogen der kan give svar på de 5 spørgsmål :-)
Positiv test 07/03-2010
Vores dejlige søn blev født mandag den 15/11-2010 kl. 15:37
3180 gram og 52 cm.
-
Positiv test 21/06-2011
Vores dejlige søn nr. 2 blev født torsdag d. 01/03-2012 kl. 17:54
3430 gram og 52 cm.
ønsker-familie

Tilbage til Graviditet